Aagje

Poes
4 jaar


Hai hai,

Mijn naam is Aagje, en anders dan mijn naam doet vermoeden ben ik niet zo heel erg nieuwsgierig hoor. Ik heb daar een gezonde portie van, niet overdreven. Opvangmama vond het destijds een leuke naam.

Samen met mijn zusje en 2 broertjes ben ik in de opvang geboren. Mijn mama was op straat zwanger geraakt en zag er gehavend uit, zodoende kwamen wij allemaal bij zwerfkat in nood terecht. Ja, je begrijpt me goed, ik ben opgegroeid bij mijn lieve mama, Mia.

Nu even een beetje over mijzelf, ik dwing mijzelf eigenlijk zelden op de voorgrond dus dit is een beetje moeilijk voor me. Maar goed, wat moet…
Ik ben dus Aagje, een rustig meisje. Ik kijk liever eerst even de kat uit boom, typisch zinnetje hè ^_^
Maar het is echt zo. Niet omdat ik misschien bang voor je ben maar ik wil graag weten met wie ik het te doen heb. Als ik eenmaal gewend ben en de situatie goed geobserveerd heb kom ik uit mijn holletje en laat ik mij graag al eens knuffelen en kom ik op je schoot liggen.

Heb je al rustige/oude(re) poezels in huis? Dat zou ik ontzettend leuk vinden. Niet dat ik daar om sta te springen hoor, ik speel ook heel fijn zelf met een knisperballetje of iets met veertjes maar de aanwezigheid van andere katjes vind ik heel plezierig. Af en toe tegen elkaar aan liggen is fijn. Met mijn moedetr Mia kan ik het ook goed vinden.

Hey, zie ik je binnenkort?
Dan kan jij foto’s maken van mijn nieuwe thuis, wat zou ik dat leuk vinden ^_^



Wilt u meer info over deze poes? Mail ons dan nu!