Ben

Kater
6 jaar


Onze opvangmama vertelt:

Mijn vriendjes Joey en Ben…
Een jaar of drie geleden werd op een avond Joey bij ons gebracht.
Joey leefde in een zwerfkattenpopulatie, maar voelde zich niet lekker. Hij kwam binnen bij Zwerfkat in Nood en werd bij mij als gastgezin gebracht.
Joey had een vervelende ziekte opgelopen. Volgens onze dierenarts had die ziekte hem al ver onder controle. Ook zijn longen klonken erg slecht. Hij zou nog een paar weken te leven hebben.
Joey vond het ondertussen prima bij ons. Hij had zijn vriendjes, lekker mandje, lekker eten. Ik zou hem verwennen voor de korte tijd die hij nog had.
Maar maanden, zelfs jaren gingen voorbij. En Joey trok prima zijn plan. Nogmaals werd hij grondig onderzocht door onze dierenarts. En wat blijkt…Joey maakt het prima! Geen klachten meer!
Nu kunnen wij ons geen leven zonder onze Joey voorstellen dus… Joey blijft gezellig bij ons! Voor zolang hij maar wenst!

En toen kwam Ben…
In tegenstelling tot Joey is Ben zeer aanwezig. Ben is heel vocaal, iedereen weet altijd waar Ben is. Iedereen wilt Ben aaien, liefst zelfs adopteren!
Ben ziet er heel schattig uit, maar deze jongen komt met een lijst eisen. Ben duldt geen dichte deuren. Zijn bakje met brokken moet steeds opnieuw gevuld worden en buiten dat, eet hij met de mensen mee aan tafel. Hij moet de fijnste plekjes in huis. Ben is net wat meer .
Joey trekt zich dat niet aan, Ben is zijn vriend. Met Ben is altijd wat te beleven. Met Ben is spel net iets leuker.

Lieve Joey en Ben. We weten niet hoe lang jullie zullen leven. Of ooit jullie ziekte jullie in zijn macht krijgt. Maar we gaan ervoor, een mooi en zo lang mogelijk leven.
Lieve Joey en Ben, jullie blijven gezellig hier.
Wij gaan van jullie genieten!!
Jouw opvangmama



Wilt u meer info over deze poes? Mail ons dan nu!