Falkor

Kater
11 jaar


Falkor, jij bent nu”
Oh jee, mijn beurt? Zo veel mensen die naar mij kijken. Ligt mijn haar goed?
“Voorbeeldig lieverd, toe maar”
Oké hier gaan we:
Hoi! Ik ben Falkor en ik doe auditie voor mijn gouden mandje. Ik vind het allemaal heel spannend, die mensen. Maar de andere katten stellen me gerust dat jullie toch niet zo eng zijn. Ik kwam samen binnen met Sirgun en hij heeft me wat tips door gefuisterd.
Het was even moeilijk zo van een grote camping buiten verhuizen naar binnen, helemaal anders. Mijn oogjes deden daar pijn, maar de grote mensen hebben dit opgelost! Sinds ik hier zit gaat alles veel beter, lekker warm en altijd een goed gevuld bakje eten. Langzaam begin ik te snappen dat de mensen toch niet zo eng zijn als ik dacht, vandaar is het nu mijn beurt om me voor te stellen. Ookal heb ik nog wat tijd nodig, met veel geduld kan je mijn vertrouwen winnen. Dan geniet ik voorzichtig van aaitjes en kriebels en heb jij een vriend voor het leven! Ik zoek een rustig huisje, drukte daar hou ik niet zo van. Een plekje met andere kattenvriendjes waar ik rustig mag openbloeien en tijd krijg om jou te vertrouwen, waar als alles een beetje te veel wordt ik ook eens ‘nee’ mag zeggen, zou perfect zijn!
 Kan jij mij zo een huisje bieden? Dan heb ik je hopelijk overtuigd met mijn auditie en heb ik rol jouw nieuwe vriend te worden gehaald! Groetjes Falkor ❤️



Wilt u meer info over deze poes? Mail ons dan nu!