Willem

Kater
4 jaar


Mijn naam is Willem,

Mijn zusje en ik wonen sinds kort in een gastgezin.

Hiervoor woonden wij achter een houtstapel in Maasmechelen. Omdat het buiten te koud werd en wij nog maar klein zijn en onze mama nergens meer te zien was kreeg een man medelijden met ons. Hij heeft contact opgenomen met Zwerfkat in Nood en zijn we in een gastgezin opgenomen.

Spannend hoor zo’n verhuis. De eerste 2 dagen hadden mijn zusje en ik een kamertje voor onszelf zodat we een beetje rustig konden wennen aan alle geluiden enzo. Maar ik ben altijd wel in voor een avontuur dus ik was heel blij dat we met de andere huisgenoten mochten kennismaken. Met de andere katten zijn we inmiddels beste maastjes. Kun je lekker mee ravotten en stoeien want het hier een klimparadijs. De woef en ik ontlopen mekaar nog. Alles op zijn tijd.

Ik mag de opvangmama graag en laat me heerlijk strelen door haar. Spinnen dat ik dan doe.

Betsy nog niet . Die kijkt het allemaal nog ff aan. Heeft tijd nodig zegt de opvangmama…..Ik denk dat als ze ziet hoe fijn ik het vind dat zij dan ook wel gaat uitproberen.

Die 4 gratis maaltijden op een dag zijn ook mooi meegenomen. Ja wij komen hier de tijd wel door.

Betsy en ik



Wilt u meer info over deze poes? Mail ons dan nu!