Polly

Poes
4 jaar


Hallo lieve mensen, ik ben Polly zusje van nog 2 lieve zussen en 2 stoere broers. We mogen op zoek naar een eigen huisje met lieve mensjes die voor ons willen zorgen. Ik ben vrolijk, lief , speels af en toe beetje wild vooral met de blaadjes van de bomen die de grote poezels hier soms mee naar binnen brengen vanuit de buitenren. Met zo'n blaadje kan ik uren spelen en ola probeer het niet af te pakken he ik grom dan heel stoer...dan ben je bang en kan ik weer vrolijk verder spelen. Achter de zussen en broers aan crossen is ook heel tof, lekker de boel op stelten zetten ! zaaaalligggg en dan nadien languit slaapjes doen. Wat is het leven fijn bij mensjes die goed voor ons zorgen. Heel wat beter dan we in het begin gewend waren hoor zo buiten in de koud en de regen. De lieve melders hebben net op tijd hulp in geroepen want winter is coming en ik lig precies liever warm in een mandje dan ergens weggestopt voor de kou. Zo hebben jullie zo een warm plekje voor mij ? Misschien met nog een zus of broer of...want een speelkameraadje is wel een must hoor want alleen is maar alleen he.



Wilt u meer info over deze poes? Mail ons dan nu!