Snoezel

Poes
5 maanden

Snoezel is ietsjes later ingevangen dan haar zusjes Poezel en Woezel. Ze was enorm angstig toen ze binnenkwam. Ze ziet er heel schattig en lief uit, echt een schoontje ! Haar oogjes verraden echter dat ze nog enorm angstig is…

Ze loopt vrij rond, gebruikt kattenbak, speelgoedjes en krabpaal. Ze loopt ook rond in mijn buurt, maar ze vertrouwt het nog niet genoeg om eens geaaid te kunnen worden.
Ze is meer op haar hoede en terughoudend. Ze eet ook niet mee met de andere poezen. Ze blijft wachten totdat iedereen klaar is of tot dat het heel rustig is, en gaat dan kijken of er nog iets over is voor haar. Als ze een apart bakje in haar buurt krijgt, dan begint ze wel direct te eten. Dus ze stelt zich nog niet helemaal open voor ons mensen, daar heeft ze nog wat tijd voor nodig.

Dat lekker stukje kipbeleg….mmmh, ziet er zo lekker uit…..mmmmh, dat wil ze wel, maar nee, ze zal het niet komen halen. Jammer genoeg zijn haar 2 andere zussen dan sneller, dus ik kan niet lang genoeg wachten tot ze misschien toch eens kan komen. Als ik het wel dicht genoeg in haar buurt leg, en ik zelf achteruit ga, neemt ze het wel direct. Dus ze wil wel….maar vertrouwt het allemaal nog niet zo.

Ze heeft tijd nodig. Verder is het een fijne lieve poes in huis, waar je geen last van hebt. Ze is met momenten ook speels

Wilt u meer info over deze poes? Mail ons dan nu!