Snoezel

Poes
4 jaar


Snoezel snoezeltje Snoesje

Lieve dame, wat hebben wij een hele weg afgelegd, waauw, knap !

Je kwam als laatste binnen van 3 zussen, ze kregen jou niet mee te pakken, enkele dagen later pas... wat vond je dat maar eng hoor!

Je zag dat je zussen al wat verder stonden en die rare mensen met hun mensenhanden wel toelieten, maar nee hoor, jij vond het goed van op afstand.

Je zussen werden samen geadopteerd, jij was sowieso wat meer op jezelf, dus je kon je plan wel verder trekken.
En dat is ook gebleken !

Ik heb je zien uitgroeien tot een actieve wervelwind. Zoef door het hele huis, overal waar mee te spelen valt, speel je ook mee. Lekker sèg, zoveel leuke dingen om vanalles mee te doen.

En ja hoor, die mensen en die mensenhanden moesten dan toch iets goeds doen, dus dacht je, ok, die gebruik ik ook maar even.....als speelobject ! Nou ja sèg, wat kan jij speels krabben en bijten, poehoe... wildebrasje, en dat bleef je ook even. Je had helemaal niet door dat die mensenhanden ook dienden om heerlijke aaikes van te krijgen en heerlijk mee te knuffelen.
Maar ineens begin je het te begrijpen, ineens had je door dat je niet altijd moet jagen en spelen en wild doen...aha, je had door dat spinnen en rustig geaaid worden ook héél fijn is ! YES, je hebt de klik gemaakt. Je ziet mij als opvangmama graag, en dat kan je mij heel duidelijk maken 😻. Lekker langs mij af komen wrijven, heerlijk spinnen, mij goed in de gaten houden en overal volgen, en geregeld spelen met mij ! Lekker achter me aan rennen en dan ineens proberen een tackeltje te doen, haha! Ja hoor lieve meid, ik speel heel graag met jou! Maar ik ben oh zo gelukkig dat je ook rust kan vinden en ook kan genieten van bij mij te zijn en lekker aaikes te krijgen.

We kunnen dus concluderen dat deze jongedame klaar is voor een definitieve thuis. Wil jij een actief speels meisje in huis hebben? Eentje waarvan je weet dat als ze je eens kent, ze ook lekker met je komt knuffelen? Aarzel dan niet, kies voor haar! Ze verdient het, het is heerlijk om haar in huis te hebben !



Wilt u meer info over deze poes? Mail ons dan nu!