Bowy

Poes
4 jaar


Ik ben Bowy en ben een mooi poesje van 9 weken oud. Volgens mijn ‘personeel’ heb ik het allerschattigste zooltje onder mijn linker voorpoot. Deze is roze en zwart maar dat kan ook niet anders, want ik heb ik mijn vacht ook allerlei kleurtjes.

Ik vind het heerlijk om geaaid te worden. Ik poets dan meteen mijn hele vachtje zodat ik daarna lekker in slaap kan vallen. Ik kan heel hard spinnen. Geloof je het niet? Ik daag je uit, aai me en ik laat het je horen.

Mijn hobby’s, wil je daar iets van weten? Spelen, eten en slapen, dan een beetje spelen, eten en slapen, soms een beetje spelen, eten en slapen daarna wat spelen, eten en slapen om vervolgens te eindigen met spelen, eten en wat slapen. Zien jullie een patroon?

Het spelen doe ik graag met mijn broertje, maar ook met mijn oudere stiefbroer en stiefzus. Soms spelen ze een beetje ruw, maar dat laat ik ze dan wel even horen. Kan heel goed voor mezelf opkomen.
Maar ik kan mezelf ook prima vermaken met mijn staart! Ook mijn personeel speelt graag met mij en van de week kwam er een klein mensenkind langs met een touwtje met veertjes eraan. Ik ging helemaal los!

Ik zou het liefst bij iemand thuis komen wonen met mijn broertje samen, maar als je al een speelkameraad in huis hebt, dan zal ik het daar ook vast heel goed mee kunnen vinden.
 



Wilt u meer info over deze poes? Mail ons dan nu!