El Tigre

Kater
4 jaar


El Tigre het stalkertje

Wat ben je aan doen?? Mag ik mee?
Ik ben El Tigre. Beetje rare naam. Zal vast 1 of andere held zijn, kan niet anders. Klinkt wel stoer, en toevallig... ik BEN een stoere vent, 4 maandjes jong.
Ik ben wel een beetje erg in spel. Wil altijd winnen, wil vijanden verslaan, mijn spierbundels tonen. Lasergamen is het leukste wat er is, dan overwin ik elke hindernis. Mijn zussen roepen dat ik een beetje moet dimmen, ja daaaag... lasers hoor je te verslaan! Tot op heden nog niet gelukt, maar ik geef niet op.
Wanneer de laser zich heeft verstopt ga ik andere dingen doen.Dan wil ik weten wat jij aan het doen bent. Ik volg met mijn nieuwsgierige oogjes al jouw bewegingen, ik vind het zelfs interessant als je je tanden poetst. Zo weet ik hier het hele dagschema van het mensenvolk. Je ontkomt niet aan observatie talent.
Aaitjes vind ik ook zalig. Laat me wel eerst even aan je hand ruiken, dan weet ik dat het oke is.
Ik mis je als je weg bent, dus als je na een lange dag werken thuiskomt, zal ik je altijd opwachten en een warm welkom geven. That's me.
Kies je voor El Tigre, dan kies je voor gezelligheid, liefde, actie, stalken en enthousiasme.
Mag ik jouw stalkertje zijn? Pleassse?
Lieve kusjes van mij, x



Wilt u meer info over deze poes? Mail ons dan nu!