Bailey

Kater
4 jaar


Bailey

Hey! Ik ben er, de knapste jongen van het hele huis! Zeggen ze, en vind ik ook.
Ik doe daar dan ook mijn best voor, elke dag geef ik mezelf een grondige wasbeurt waardoor mijn vachtje glimt en het wit straalt zonder trucage. Vergeet die reclames maar van al die dure waspoeders, je moet gewoon met je tong over je manteltje gaan. En ook nog eens goed voor het milieu!
Ik ben dol op lekker eten, vooral veel. Daarna gezellig uitbuiken op de bank samen met jou. Jij de afstandsbediening, ik zeg wel stop. Samen zakken we achterover, en mag je mijn kinnetje kriebelen, mijn kopje aaien, hmmm. Als ik zin heb trouwens he, niet continu klef doen, ik heb het ook druk met andere dingen. Spelen! In groepsverband vind ik het leukst. Potje worstelen, balletjes in het rond meppen en dan heel hard rennen. Vind ik leuk.
Ik kan alles wel gebruiken om mee te spelen. Er loopt hier een lief jongetje rond, daar leen ik wel eens wat van. Ik ben een eerlijke jongen, ik breng alles altijd weer netjes terug. Soms dan.
Heb jij ook speelgoed in huis waar ik mee kan spelen en weer kwijtraken? En ja, nog iets.... heb je een kattenvriendje voor me? Kan ik me uitleven, EN amusement voor jou.
Nou, toeledoeeee! Liefs van Bailey x



Wilt u meer info over deze poes? Mail ons dan nu!