Minnie

Poes
5 jaar


Hoi,
Ik mag me ook eindelijk komen voorstellen.
Ik ben Minnie en jullie zullen mij waarschijnlijk wel kennen als de mama van mijn 6 prachtige kittens.
Helaas is dat mijn 2de nestje al en heb ik eigenlijk nooit een speels jong katje kunnen zijn. Ik was al terug drachtig enkele weken na mijn eerste nestje. Daar komt nu binnenkort een einde want ik wordt steriel gemaakt voor ik vertrek.
Ik ben verzorgd door vriendelijke mensen op een camping en leerde zo dat mensen eigenlijk wel heel aardig zijn en vooral handig zijn als je honger hebt.
Ik kan je heel lief aankijken zodat je meteen smelt en me het lekkerste eten voorzet.
Ik ben eigenlijk op zoek naar een huisje met veel liefde en knuffels. ( Want dat verdien ik echt wel na het zware zwerversbestaan)
Ik ben heel sociaal en totaal niet bang van vreemden. Als er mensen naar mijn kittens komen kijken kom ik er gezellig bij.
Ik hoop dan ook snel een bezoekje van jou te ontvangen zodat je kan zien dat ik de allerliefste kat ben ook al ben ik geen schattig klein kitten meer.
Ik wordt het liefst alleen geplaatst zodat lekker bij jou kan liggen zonder gestoord te worden en kan genieten van de rust.
Groetjes Minnie



Wilt u meer info over deze poes? Mail ons dan nu!