Nalu

Kater
4 jaar


Hier ben ik dan! Mijn naam is Nalu.
Ken je dat energie drankje? Nou... Ik ben er naar vernoemd.  Ik heb energie zat. Maar niets aan de hand. Ik heb hier een soortgenootje bij mij in de opvang zitten die net zo is als ik, Mila is haar naam. Het klikt dan ook goed tussen ons. We spelen samen, slapen samen,  ontdekken samen... En nu zoeken we een huisje samen. Samen staan we sterk en durven we net dat beetje meer.
 
Ikzelf ben nogal een uitdager. Ik ben altijd wel in je buurt te vinden als ik je eenmaal goed ken. Dan kom ik naast je zitten, voor je zitten en zelfs tegen je benen schuren als je het eten voor me gereed maakt. MAAR... als je me wil aaien, moet je de handleiding lezen. Deze wordt elke dag opnieuw herschreven hoor. Maar dit is alvast de status van vandaag. Wanneer mag je me aaien? Tijdens het eten vind ik alles prima. Als ik op de zetel slaap met mijn rug naar je toe, vind ik het prima. En al de andere keren ben ik nog wat op mijn hoede. Soms mag je me aanraken, soms zet ik wat stapjes achteruit en soms ben ik gewoon weg.
 
Als je je trukendoos boven haalt, kan je nog heel wat bereiken met mij. Wat zit er in de trukendoos? Speelstokje, laserlampje, kattenspeeltje, kattensnoepjes...

 

!!!Enkel samen te plaatsen met Mila!!!



Wilt u meer info over deze poes? Mail ons dan nu!