Dustie

Kater
13 jaar


Mag ik ook even? Heel snel, ben zo klaar! 

Ik ben Dustie, een mooie rooie zoals ze hier zeggen. Daar krijg ik blosjes van op mijn wangen, nu gaan die niet meer weg. Staat me wel.
Ik ben een dappere jongen, heb heel wat moed en vertrouwen nodig gehad om over mijn angsten heen te stappen. Maar weet je.. het heeft me verder gebracht, ik beleef nu meer geluksmomenten dan ik ooit had kunnen dromen. Het voelt goed, het leven daagt mij uit en mijn rugzakje wordt steeds lichter.
Vroeger was ik de keukenkat. Lekker chillen onder de kastjes en wachten tot er weer een bak voer naar me toe werd geschoven. Ik begon er lui van te worden, en mijn buikje werd zichtbaar. Ik zat wat in gevecht met mijn eigen demonen, maar toen mijn buik in de weg begon te zitten, vond ik dat het tijd werd om wat aan mijn conditie te doen. Dus waagde ik me naar de junglekamer, waar ik al twijfelend naar de boom keek of ik daarin zou kunnen stuiteren. Neuh... beetje rustig opbouwen.  Dus besloot ik daar mijn ligplekjes uit te zoeken, alles op zijn tijd :-)
Mensen vertrouwen, was ook een dingetje waar ik behoorlijk aan heb gewerkt. Maar ik ben aan de brug begonnen, contact maken met de tweevoeters... Gaat lekker, ze mogen me al aaien! Jahaaa, dat was geen hangbruggetje, ik ben bezig aan de grootste brug van heel Europa! Ik zie potentie in jullie mensen, ik vind het leuk, om lekker gestreeld te worden.
Nu moet je niet al rennend en kirrend op me afkomen, want dan ben ik foetsie. Nee, gewoon kalm, lieve woordjes fluisteren en we hebben een band gesmeed.
Nog 1 dingetje.. ik ben aids-positief. Mijn buikje lacht ermee, genoeg reserves hiero! Ben van plan oud te worden, dus geen zorgen om mij.
Andere katjes ook prima, ben een makkelijke kerel. 
Nou, ik ga verder met de bouw van mijn brug, hopelijk mag jij er binnenkort overheen lopen, recht in mijn hartje <3
Wie adopteert mij?? Knipoogje Dustie, 8 jaar



Wilt u meer info over deze poes? Mail ons dan nu!