Pauly

Kater
5 jaar


Gestreepte broer en zus zoeken eigen optrekje met veilige buitenruimte !

Wij zijn Pauly en Chrissy en we willen ons aan jullie voorstellen.
Chrissy is erg timide dus zal ik woord voeren namens ons tweetjes.
Een jaar of 2 geleden zijn wij vlak voor de winter, als kleine ukkies, van de straat geplukt en bij ons gastgezin terecht gekomen. We hadden nog geen vertrouwen in de mensen en hebben ons in het begin vaak voor hen verstopt. Maar onze opvangmama gaf ons rustig de tijd en heeft zo ons vertrouwen gewonnen. Chrissy is nog steeds geen knuffelaar en bekijkt alles van af een afstand, maar ik kom op tijd mijn aaitjes halen. In het eerste jaar dreven we onze opvangmama regelmatig tot wanhoop omdat we de hele woonruimte tot crosscircuit hadden omgedoopt. Lol joh. We vlogen van de bank naar de kast, naar de klimpalen en ga zo maar door. We hebben toen met de hond duidelijke afspraken gemaakt en het leventje ging zijn gangetje.
Inmiddels zijn we een heel stuk rustiger en laten het crossen aan de jeugd over.
We kunnen genieten van het bespieden van de vogeltjes en eekhoorntjes vanaf de vensterbank.
Regelmatig kwamen er nieuwe ukkies binnen die naar verloop van tijd vertrokken naar hun eigen plekje. Het afgelopen jaar hebben we goed geholpen met de opvoeding van de ukkies. Chrissy was hun steun en toeverlaat in het begin want dan is alles nog heel eng ( weten wij uit ervaring). Ik hielp de ukkies bij hun sportieve ontwikkeling en het aanleren van de huisregels. Maar nu vind onze opvangmama dat wij toch echt klaar zijn voor ons eigen plekje.
Saampjes natuurlijk want Chrissy heeft nog steeds mijn raad en daad nodig. Wij horen bij elkaar.
Wij zijn op zoek naar een rustige plek, zonder kleine kindjes, en met voldoende buitenruimte. Ik, Pauly ben nog steeds een echte vrijbuiter en het buitenleven is steeds blijven trekken. Ik heb het echt nodig om, na een gewenningstijd, vrij de wereld te mogen ontdekken. Chrissy heeft die ontdekkingsdrang niet zo maar ja we horen nu eenmaal samen dus ze zal me wel volgen. Maar geen zorgen hoor...voor het avondeten zijn we weer terug. Chrissy heeft wel wat wensen mbt het interieur maar dat bespreken we wel later.
Weet jij een leuke plek voor ons, met veilige buitenruimte, neem dan z.s.m. contact op. Onze koffertjes staan al heel lang klaar.
Pauly en Chrissy 



Wilt u meer info over deze poes? Mail ons dan nu!