James

Kater
5 jaar


Hallo iedereen,

Vandaag stel ik jullie onze opvanger James voor.  Onze mooie snoet zit al een tijdje in de opvang bij ons maar nu gaan we voor hem op zoek naar dat ene speciale baasje.

Speciale baasje ? (hoor ik jullie denken) Ja inderdaad een baasje dat verder kijkt dan alleen maar naar de knappe looks en mooie kijkers van deze jonge kerel. (1 jaar)

Onze James is een beetje een apart gevalletje. Een wat moeilijker te plaatsen katje zoals men wel eens zegt.  James is een echte “katten”kat en geniet er van om gezellig tussen de andere katjes te leven en te spelen . De kleine soms gekke kittens vindt hij in het begin maar iets raar maar wanneer ze groot genoeg zijn is James in zijn nopjes.

James heeft echter 1 grote hindernis…de aanraking door de mensjes…dat is voor onze mooie jongen nog net een brug te ver.  James kan perfect met jou samenwonen en genieten van de huiselijke sfeer en meer nog, languit liggen genieten op jouw bed want dat bed is van zijn mens en dat houdt hij met plezier en toewijding lekker warm wanneer jij bijvoorbeeld werken bent.  James wil ook heel graag die lekkere kipfilet met jou delen.  Een stukje voor jou , 2 stukjes voor James…lekkerrrrrr.  Onze vriend komt het netjes uit jouw hand opeten. Dus zoals je ziet kan deze jongen perfect met jou onder 1 dak wonen alleen schoot zitten en knuffelen… nahhh voorlopig nog niet zijn dingetje maar wie weet met heel veel geduld van zijn nieuwe baasje…

Denk jij nu, awel ik zou dat ene perfecte baasje kunnen zijn en ik heb nog wat speelkameraadjes rondlopen in huis voor deze speciale jongen…surf dan snel even naar onze website en vul voor hem een adoptie formuliertje in  en dan regelen we een bezoekje.

Een uiteraard een speciale behandeling voor onze jongen want we gaan geen extra stress situaties veroorzaken.  James invangen in de reismand zal geen lachertje worden, daar is geen twijfel over, dus wanneer we samen beslissen dat James bij jou mag komen wonen, plannen we een 2de bezoekje zodat wij ons speciale mannetje in alle rust in het mandje kunnen steken zodat jij hem daarna kan komen ophalen.

Het is wat het is en eerlijk duurt het langst.  Deze jongen verdient een eerlijke kans !



Wilt u meer info over deze poes? Mail ons dan nu!