Sientje

Poes
7 jaar


Wij zijn 2 vrienden, jij en ik, 2 beste vrienden jij en ik. We blijven altijd bij elkaar....🎡🎢🎡

Net zoals in het liedje, ik denk zelfs dat dat speciaal voor ons geschreven is.
Wij zijn Sien en Moos, een gezellig duo. Ik (Sientje) zal het woord doen, want Moos is een beetje verlegen in gezelschap. We leerden elkaar kennen in de opvang. Beiden waren we er niet zo florissant aan toe. Ik (Sientje) een ernstige bekkenbreuk en Moosje een probleem met de darmen. 
Inmiddels kan ik wel stellen dat we ons goed gemaakt hebben. Een klein restantje van ons verleden is nog wel eens merkbaar. Ik heb wat stramme achterpootjes en Moos heeft soms wat gevoelige darmen, maar no big deal. Alles is gecheckt, dus geen gekke dingen. Nah ja, ik val maar met de deur in huis, we willen graag samen blijven. Moos is makkelijk, die kan met iedereen. Ik heb hem al eens gezegd dat hij gerust wat kritischer mag zijn, maar hij heeft een beetje de "vrijheid, blijheid en iedereen is lief" instelling. Ik moet hem dus een beetje beschermen in zijn naïviteit. Ik ben ook heel vriendelijk hoor, maar er zijn grenzen. Ik laat niet met me sollen. Maar van Moos kan ik alles verdragen, tis mijn maatje. Bij deze waag ik dus een poging voor ons beiden.
We houden van mensen, zijn heel graag buiten, liefst in een afgeschermde tuin, vanwege mijn stramme pootjes ben ik niet snel genoeg voor die razende monsters, maar dat begrijp je vast wel.
Verder houden we van knuffelen, ik ben geen schootjeshanger, maar dat maakt Moos wel goed. Die ploft gewoon op je gezicht als hij er zin in heeft. Je hoeft ons niet de hele dag te entertainen, we amuseren ons prima met elkaar.
Wat denk je ervan? We zijn jong, gezellig, flexibel en je hebt er meteen 2, hoef je zelf geen match meer te maken. Dat hebben wij al voor je gedaan. Klinkt best ideaal, toch? Als jij denkt dat wij helemaal bij jou passen, dan vul maar eens een formuliertje in!
Hopelijk tot gauw,
 
Pootje van Sien en Moos


Wilt u meer info over deze poes? Mail ons dan nu!