Soef

Poes
7 jaar


Ik ben 3 jaar oud en ik weet wat ik wil. Ik weet ook wat ik niet wil, dat ga je vrij snel in de gaten krijgen. Zuiders temperamentje ikke.
Ik kwam in de opvang, omdat ik een probleempje heb. Mijn blaas werkt niet goed mee en ik beweeg me een beetje apart.
Hier in huis zijn aardig wat kattenvriendjes. De leeftijdgenootjes zijn mijn echte vrienden. We ravotten ons helemaal suf. Ik doe absoluut niet onder voor de meer mobiele katjes hier. Tarzan Soef!
Eigenlijk heb ik helemaal geen probleem met mijn handicap, maar ja... jullie moeten het wel effe weten. Hier komt ie dan! Een paar x per dag maakt mijn opvangmama mijn blaas leeg. Kwestie van seconden, dan is het gepiept. Ik voel mijn plasjes namelijk niet komen, dus heb ik wat hulp nodig. Hetzelfde geldt voor mijn drolletjes, meestal gaat dit samen. Nah, valt mee toch?
Ik kan best wat stappen, beetje meedoen met de rest. Ik kan klimmen en klauteren, eigenlijk doe ik alles wat de anderen ook doen, behalve dus de kattenbak gebruiken. Heel handig, scheelt je weer zo'n extra lelijk ding in je huis.

Wat ik het liefst zou willen? Een huisje met hele lieve mensen en genoeg tijd voor mij. Ik ben dol op jullie, ik wil heel veel aandacht, vind ik leuk.
Ik wil een baasje die mij accepteert zoals ik ben, doe ik namelijk ook. En ik zal jou ook nemen zoals je bent, zo ben ik.
Een jeugdig kattenvriendje om mee te spelen, zou ik ook heel heel heel fijn vinden, kun jij gewoon naar onze gekke capriolen kijken.
Enne, ik wil bij je slapen. Dus laat me niet achter als je naar bed gaat, want dan ga ik je echt wel roepen. Zijn toch niet zo'n hoge eisen, gezien het feit dat je van mij totale toewijding en vriendschap krijgt?
Nou, zie je het zitten om wat extra zorg aan mij te geven en er een super kameraadje voor terug te krijgen. Je mag mijn berichtje ook delen, want ik zit echt kei lang in de opvang:-) Kus! Soefff



Wilt u meer info over deze poes? Mail ons dan nu!