Odin

Kater
7 jaar


Hoi hoi,

Odin hier. Oftewel de clown van huize opvang. Met mijn allerliefste grappige snoet draai ik hier iedereen rond mijn pootjes. 
Ik ben een zorgenkatje, mijn niertjes werken niet zoals het moet. Het gaat met ups en downs. In mijn goede dagen speel en ravot ik naar hartelust. Ik moet dan wel tijdig rusten, de batterij weer opladen. In die periode durf ik ook wel een pestkopje zijn. Ik kan dan wel eens macho doen tegen een paar van de dametjes hier. Is soms leuk om eentje op stang te jagen. 
In de minder goede dagen slaap ik veel en laat me lekker vertroetelen. Ik ben een echt kroelaapje. Ik vind kriebelen en kusjes heeeerlijk! Soms profiteer ik ook wel een beetje, effe wat zielig doen om nog meer aandacht te krijgen.
Mijn medicijn slik ik braafjes. Nierdieet ook geen probleem. Mijn eetlust is niets mis mee. Ik ben een beetje aan de ronde kant. Ome Alex, onze dierenarts, zegt dat het niet erg is. Dat is reserve voor mindere tijden zegt ie dan. Ben ik helemaal met hem eens.
Ik ga regelmatig voor controle naar ome Alex, vind ik niet zo leuk. Ik hou niet van bloed prikken. Gelukkig maakt hij het nadien goed met knuffelen. Lekker die kroelende handen.
Zo, ik zie dat ik nog een knabbeltje krijg. Ik ga dan maar vlug, mijn buikje kan nog best wel wat gebruiken.
Daaaag
Nog snel een.neusje van Odin x


Wilt u meer info over deze poes? Mail ons dan nu!