Hoi hoi, ik ben Hugo,
Ik ben een hele lieve speelse en toch ook rustige kitten. Ik heb heel graag mensen om mij heen. Ook kinderen groot en klein vind ik leuk om mee te spelen. Ik ben voor niemand bang of verlegen. Ik heb een heel zachtaardig karakter maar voor mijn zusje Hailey kan ik soms wat dominant zijn. Ook niet altijd hoor, alleen wanneer we samen spelen. Als ik aan haar bordje eten kom, duwt ze mij met haar pootje weg, en laat ik haar rustig verder eten.
Wij zijn wel onafscheidelijk van elkaar. Daarom zijn we op zoek naar een plekje waar we voor altijd samen kunnen blijven. Alles wat we doen, doen we samen. Samen spelen, samen stoeien, samen vechten, samen slapen maar we komen ook samen bij jou op schoot liggen zodra je op de bank ploft.
Als jij op zoek bent naar de twee aller liefste levendige knuffeldiertjes, kom ons dan maar snel eens bezoeken.
U bent op zoek naar een katje en u vindt hier de kat van uw dromen? Kijk dan eens snel op u wilt een kat adopteren? Daarin wordt u uitgelegd hoe onze adoptieprocedure precies in zijn werk gaat, zodat u weet wat u van ons kunt verwachten!