Hoi hoi, ik ben Hailey.
Ik ben een rustige maar ook wel speelse kitten. Ik kan met iedereen overweg. Ook met kinderen ga ik heel erg goed. Ik voel me bij iedereen vertrouwd. Ook al zie ik ze voor de eerste keer. Iedereen mag mij oppakken en knuffelen, en als er iemand op de bank gaat zitten, dan liggen ik binnen de minuut op schoot. Ik mag nu op zoek gaan naar mijn gouden mandje. Ik wil er alleen wel even bij zeggen dat ik geen gouden mandje kan vinden als broertje Hugo niet meer bij me kan zijn. We zijn onafscheidelijk van elkaar. We doen echt alles samen. Waar hij is, ben ik ook, en waar ik ben, is hij ook. En als ik bij je op schoot kom liggen, dan ga er maar vanuit dat mijn broertje er ook heel snel bij komt liggen.
Wij hebben allebei een heel zachtaardig karakter en hebben heel graag mensen om ons heen.
Als jij denkt dat je ons een gouden mandje kunt bieden, kom je ons dan snel eens bezoeken?
U bent op zoek naar een katje en u vindt hier de kat van uw dromen? Kijk dan eens snel op u wilt een kat adopteren? Daarin wordt u uitgelegd hoe onze adoptieprocedure precies in zijn werk gaat, zodat u weet wat u van ons kunt verwachten!