Logo VZW Zwerfkat in Nood II

Baasje gezocht

U wilt een kat adopteren? Lees eerst de adoptieprocedure

Selena Poes 2 jaar

Hoi allemaal,

Ik ben Selena – een prachtige, zwarte dame met een knuffelig karakter. En ja hoor, je leest het goed: als ik je eenmaal vertrouw, dan kom je niet meer van mij áf. Ik ben dol op aandacht en knuffels. 

Een tijdlang leefde ik buiten. Lieve mensen gaven me eten, maar anderen zagen dat ik méér nodig had – ik had pijn in mijn mondje en moest veel niezen. Gelukkig kwam er hulp, en sindsdien woon ik bij mijn opvangmama van Zwerfkat in Nood.

Samen zijn we naar de dierenarts gegaan. Ik kreeg medicijnen voor het niezen, en toen ik weer op krachten was, werd ik geopereerd. Mijn tandjes waren er namelijk heel slecht aan toe. Nu heb ik nog maar twee hoektandjes, maar laat je daardoor niet misleiden: ik eet nog altijd als een échte bouwvakker! 

O ja, nog iets speciaals aan mij… Mijn tongetje steekt altijd een beetje uit. Mijn opvangmama probeert steeds foto’s van me te maken zonder dat dat te zien is, maar dat lukt haar nooit. Lekker puh. Maar hé – dat maakt mij juist uniek, zegt ze. En dat geloof ik graag!

Ik breng graag tijd door bij het raam, waar ik dromerig naar de vogels, wolken en blauwe lucht kijk. En weet je waar ik écht van droom? Van een eigen gouden mandje. Een warm, veilig plekje met personeel dat helemaal van mij is.

Ben jij dat toevallig? Vul dan snel het adoptieformulier in – ik sta al klaar met mijn tongetje én mijn hart.

Dikke kopjes,
Selena

Kan met katten: Ja
Kan met honden: Nee
Kan met grote kinderen: Ja
Kan met kleine kinderen: Ja
Moet naar buiten kunnen: Niet naar buiten

Wilt u meer info over deze poes? Mail ons dan nu!

U bent op zoek naar een katje en u vindt hier de kat van uw dromen? Kijk dan eens snel op u wilt een kat adopteren? Daarin wordt u uitgelegd hoe onze adoptieprocedure precies in zijn werk gaat, zodat u weet wat u van ons kunt verwachten!

Adoptie
Adoptieformulier kattenbemiddeling@zwerfkat.com
0031 (0) 6-27301673 (NL)
0032 (0) 475-749636 (B)
Steunen
Belgie
IBAN: BE11001382313048
BIC: GEBABEBB

Nederland
IBAN: NL29INGB0009480375
BIC: INGBNL2A

t.a.v. Zwerfkat in Nood II,
Postbus 58, 3630 Maasmechelen
Belgie

© VZW Zwerfkat in Nood II. Alle teksten, foto's en videomateriaal vallen onder het copyright van VZW Zwerfkat in Nood II.
Geen van deze teksten, foto's of video's mogen zonder schriftelijke toestemming gebruikt worden door derden.
ANBI Status
Provincie Limburg