Logo VZW Zwerfkat in Nood II

Baasje gezocht

U wilt een kat adopteren? Lees eerst de adoptieprocedure

Rosie Poes 2 jaar

Hallo, Rosie hier!

Eerlijk gezegd, durf ik mezelf niet voorstellen maar mijn opvangmama zegt dat ze eindelijk klaar is om mij los te laten, omdat ik eigenlijk klaar ben voor een nieuwe thuis. Ik heb wel een oogkusje en duwtje in de rug nodig maar hier komt het…

Ik ben een jonge meid met prachtige, groene ogen die de wereld graag vanop een afstandje en vanuit een veilig plekje bestuderen. Mijn vacht heeft een kleurenpalet van grijs, ros, wit en zwart met variatie in lengte en textuur. Heel bijzonder, hoor! En zooooo zacht… Ik geniet van lekker natvoer en van luieren in het zonnetje maar het meest van al geniet ik van aanwezigheid van een lief en rustig soortgenootje.

Hoewel ik al even geleden een pootamputatie achter de rug heb, heb ik soms wel wat last van evenwichtsproblemen. Zo durf ik ook (nog) niet in de hoogte gaan en blijf ik veilig met mijn voetjes op de grond. In combinatie met mijn verlegen karakter heb ik dus nood aan verschillendeschuilplekjes op vloerniveau…

Want dat ben ik: een heel lieve maar heel timide jongedame. In opvang heb ik veel tijd en ruimte nodig gehad om te wennen maar intussen sta ik mijn opvangmama ongeduldig op te wachten aan de deur, loop ik enthousiast rond haar benen terwijl ze aan het opruimen is en moedig ik haar al babbelend aan als ze met mijn eten bezig is. En tussendoor geniet ik van een aai over mijn bolleke of gekrabbel onder mijn kin! Dan schiet mijn ronkmotor aan en kneed ik uitbundig met mijn pootjes, heerlijk vind ik dat! Maaaaar … ik heb dus veel tijd nodig gehad om aan mijn zelfvertrouwen te werken. Als je komt kennismaken, laten we dan niet meer verwachten dan oogkusjes vanop een veilige afstand…

Kortom, ik ben een verlegen lieverd op zoek naar een rustige, warme thuis waar al een lief soortgenootje rondloopt, die mij met open pootjes verwelkomt en mijn zelfvertrouwen een duwtje in de rug geeft. Hopelijk tot snel?

Oogkusje van Rosie

Kan met katten: Ja
Kan met honden: Nee
Kan met grote kinderen: Ja
Kan met kleine kinderen: Nee
Moet naar buiten kunnen: Niet naar buiten

Wilt u meer info over deze poes? Mail ons dan nu!

U bent op zoek naar een katje en u vindt hier de kat van uw dromen? Kijk dan eens snel op u wilt een kat adopteren? Daarin wordt u uitgelegd hoe onze adoptieprocedure precies in zijn werk gaat, zodat u weet wat u van ons kunt verwachten!

Adoptie
Adoptieformulier kattenbemiddeling@zwerfkat.com
0031 (0) 6-27301673 (NL)
0032 (0) 475-749636 (B)
Steunen
Belgie
IBAN: BE11001382313048
BIC: GEBABEBB

Nederland
IBAN: NL29INGB0009480375
BIC: INGBNL2A

t.a.v. Zwerfkat in Nood II,
Postbus 58, 3630 Maasmechelen
Belgie

© VZW Zwerfkat in Nood II. Alle teksten, foto's en videomateriaal vallen onder het copyright van VZW Zwerfkat in Nood II.
Geen van deze teksten, foto's of video's mogen zonder schriftelijke toestemming gebruikt worden door derden.
ANBI Status
Provincie Limburg