Logo VZW Zwerfkat in Nood II

Baasje gezocht

U wilt een kat adopteren? Lees eerst de adoptieprocedure

Lindy Poes 1 jaar

Hallo… ik ben Lindy.
Misschien ken je me nog niet, maar ik hoop dat je even blijft luisteren. Mijn verhaal begon niet zo vrolijk. Ik liep rond, een beetje verward en met een zwaar gevoel in mijn hart. Ik wist dat ik iets kwijt was… of iemand. Mijn melkklieren deden nog pijn en verraadden wat ik zelf nog niet helemaal durfde te beseffen: ik had nog maar pas voor mijn kindjes gezorgd. Maar zij waren nergens meer.

Gelukkig zag een lieve vrouw me dwalen. Ze bracht me zachtjes naar binnen, gaf me eten en een warm plekje om te rusten. Ze probeerde alles om mijn kleintjes terug te vinden — Facebook, buurtonderzoek… maar het bleef stil. Niemand die mij miste, nergens kleine pootjes of zachte miauwtjes.

En zo kwam ik terecht bij Zwerfkat in Nood.
Vanaf het moment dat ik uit mijn transportbak stapte, voelde ik dat dit een nieuw begin kon worden. Ik verkende rustig mijn nieuwe omgeving, liet me strelen en voelde mijn lijfje langzaam ontspannen. Iedereen zei meteen dat ik een zacht karakter heb… en dat klopt, denk ik. Ik vertrouw graag op mensen, ik houd van aandacht en ik wrijf met mijn extra lange snorharen maar al te graag tegen vriendelijke handen.

Ik hou van eten — heel erg zelfs. Snackjes? Graag! En ondertussen ontdek ik hoe leuk het kattenleven eigenlijk hoort te zijn. Ik spring op stoelen, kasten, en zo hoog mogelijk op de krabpaal. Het voelt heerlijk om weer kat te kunnen zijn.

Nu ben ik klaar voor iets wat ik nooit eerder echt heb gehad:
een thuis.
Een warme plek waar ik mag spinnen, kroelen en mezelf mag zijn. Ik ben een charmante en soms wat pittige, dame, zeggen ze hier, eentje die je zonder moeite rond haar pootje wikkelt. En eerlijk… dat klopt ook wel een beetje.

Wil je me ontmoeten?
Misschien hoor ik wel bij jou.

Vul dan snel het adoptieformuliertje in.
Ik wacht hier, met mijn zachte vacht, lange snorharen en een hart dat klaar is om opnieuw te vertrouwen. ❤️

Kan met katten: Nee
Kan met honden: Onbekend
Kan met grote kinderen: Ja
Kan met kleine kinderen: Nee
Moet naar buiten kunnen: Niet naar buiten

Wilt u meer info over deze poes? Mail ons dan nu!

U bent op zoek naar een katje en u vindt hier de kat van uw dromen? Kijk dan eens snel op u wilt een kat adopteren? Daarin wordt u uitgelegd hoe onze adoptieprocedure precies in zijn werk gaat, zodat u weet wat u van ons kunt verwachten!

Adoptie
Adoptieformulier kattenbemiddeling@zwerfkat.com
0031 (0) 6-27301673 (NL)
0032 (0) 475-749636 (B)
Steunen
Belgie
IBAN: BE11001382313048
BIC: GEBABEBB

Nederland
IBAN: NL29INGB0009480375
BIC: INGBNL2A

t.a.v. Zwerfkat in Nood II,
Postbus 58, 3630 Maasmechelen
Belgie

© VZW Zwerfkat in Nood II. Alle teksten, foto's en videomateriaal vallen onder het copyright van VZW Zwerfkat in Nood II.
Geen van deze teksten, foto's of video's mogen zonder schriftelijke toestemming gebruikt worden door derden.
ANBI Status
Provincie Limburg