Logo VZW Zwerfkat in Nood II

Baasje gezocht

U wilt een kat adopteren? Lees eerst de adoptieprocedure

Guus Kater 13 jaar

Ik ben Guus, een zachte ziel in een strak pak.
Sommigen zeggen dat één oog een beperking is, maar ik weet beter: het betekent gewoon dat ik de wereld op mijn eigen, unieke manier zie. En geef toe, wil jij altijd alles zien? Ikke echt niet.
Ik ben dol op knuffels en zoete woordjes, ,maar enkel in een langdurige relatie. Overhaaste vriendschappen kan teleurstelling geven, dus ik kijk effe of jij een leukerd bent. Jij zegt natuurlijk dat jij absoluut een leukerd bent, dus de kans is errug groot dat wij beste vrienden worden. HA.
Mijn favoriete plek in huis? De vensterbank. Daar droom ik over verre landen en mysterieuze werelden terwijl ik de vogels en voorbijgangers bestudeer. Soms stel ik me voor dat ik op een schip zit, met de wind in mijn snorharen, op weg naar een onbekend eiland vol lekkernijen. In werkelijkheid zit ik gewoon naar wat ruziende vogels te kijken en spelende wolken.
Vriendjes maken gaat me prima af, zolang ze net als ik een beetje relaxed en chill zijn. Dominante katten? Nah,doe maar niet. Ik kan ook prima alleen, wat denk jij?
Verder ben ik ook niet meer de jongste, 13 jaar oud. Geen ouwe muts, maar ook geen jonge pup die wat rondhuppelt en een zorgeloos hartje heeft. Maar spelen? Kan ik, echt wel, ben ondernemend en blij!
En daar zit ik dan, in mijn smoking, wachtend op die ene. Verlangend naar een eigen huisje.
Caféklantjes zouden me kunnen herkennen, heb effe in het kattencafé gezeten jahaaa.
Dus, zoek jij een lieve, knuffelige kater met een hoofd vol fantasie en een hart vol warmte? Dan ben ik jouw Guusje!
Kussss x

Kan met katten: Ja
Kan met honden: Onbekend
Kan met grote kinderen: Ja
Kan met kleine kinderen: Nee
Moet naar buiten kunnen: Niet naar buiten

Wilt u meer info over deze poes? Mail ons dan nu!

U bent op zoek naar een katje en u vindt hier de kat van uw dromen? Kijk dan eens snel op u wilt een kat adopteren? Daarin wordt u uitgelegd hoe onze adoptieprocedure precies in zijn werk gaat, zodat u weet wat u van ons kunt verwachten!

Adoptie
Adoptieformulier kattenbemiddeling@zwerfkat.com
0031 (0) 6-27301673 (NL)
0032 (0) 475-749636 (B)
Steunen
Belgie
IBAN: BE11001382313048
BIC: GEBABEBB

Nederland
IBAN: NL29INGB0009480375
BIC: INGBNL2A

t.a.v. Zwerfkat in Nood II,
Postbus 58, 3630 Maasmechelen
Belgie

© VZW Zwerfkat in Nood II. Alle teksten, foto's en videomateriaal vallen onder het copyright van VZW Zwerfkat in Nood II.
Geen van deze teksten, foto's of video's mogen zonder schriftelijke toestemming gebruikt worden door derden.
ANBI Status
Provincie Limburg