Logo VZW Zwerfkat in Nood II

Baasje gezocht



U wilt een kat adopteren? Lees eerst de adoptieprocedure

Zazou valt onder onze Speciale Zorg Katten. Zazou heeft een rood kruisje voor zijn naam, omdat hij chronisch ziek is. We zoeken een heel bijzonder baasje voor hem, maar tevens kan men Zazou op afstand adopteren.

Zazou Kater 8 jaar


Hallo, Zazou hier,

Ik ben een heel rustig zacht katertje, ik lijk veel ouder dan ik eigenlijk ben maar dat maakt mij nog niet minder leuk.
Door een lieve meneer ben ik gevonden op straat, ik was er een beetje klaar mee, dat rondstruinen buiten. Daarbij voelde ik me ook helemaal niet lekker en mijn maagje knorde heftig.
Deze meneer heeft mij naar de dierenarts gebracht en daar bleek dat ik iets met mijn schildklier ofzoiets heb, dus aan de medicijntjes dan maar.
Deze laat ik me heel makkelijk toedienen, gewoon rechtstreeks in mijn bekje of over mijn natvoer.
Met natvoer doe je mij altijd een plezier, jummiiee!!
Bij de dierenarts ben ik op een paar daagjes goed opgeknapt en werd ik opgehaald door mijn opvangmamma.
Hier voel ik me prima op mijn gemak hoor, maar dat kleine grut wat rondrent, poeh, nee dankje. Doe mij maar gewoon een rustig huisje waar ik een warm plekje heb om te chillen en mijn natvoertjes bediend krijg.
In de avond als mijn opvangmamma eindelijk rustig op de bank ligt, dan grijp ik mijn kans en klauter ik gauw die bank op, kom maar op met de aaitjes!
Dus zoek je een rustige knuffelaar? Hier ben ik dan!
 


Kan met katten: Ja
Kan met honden: Ja
Kan met grote kinderen: Ja
Kan met kleine kinderen: Nee
Moet naar buiten kunnen: Niet naar buiten

Wilt u meer info over deze poes? Mail ons dan nu!

U bent op zoek naar een katje en u vindt hier de kat van uw dromen? Kijk dan eens snel op u wilt een kat adopteren? Daarin wordt u uitgelegd hoe onze adoptieprocedure precies in zijn werk gaat, zodat u weet wat u van ons kunt verwachten!



Adoptie
Adoptieformulier kattenbemiddeling@zwerfkat.com
0031 (0) 6-27301673 (NL)
0032 (0) 475-749636 (B)
Steunen
Belgie
IBAN: BE11001382313048
BIC: GEBABEBB

Nederland
IBAN: NL29INGB0009480375
BIC: INGBNL2A

t.a.v. Zwerfkat in Nood II,
Postbus 58, 3630 Maasmechelen
Belgie



© VZW Zwerfkat in Nood II. Alle teksten, foto's en videomateriaal vallen onder het copyright van VZW Zwerfkat in Nood II.
Geen van deze teksten, foto's of video's mogen zonder schriftelijke toestemming gebruikt worden door derden.
ANBI Status
Provincie Limburg