Logo VZW Zwerfkat in Nood II

Baasje gezocht



U wilt een kat adopteren? Lees eerst de adoptieprocedure

Fluffie Poes 1 jaar


Hallo Fluffy hier,

Kan je mij goed zien, want met mijn stevige haardos is dat soms wat moeilijk.

Ken je het verhaaltje van mijn zussen en mij nog? Ik zal je geheugen even opfrissen.

Wij leefden deze zomer samen op straat en kregen af en toe wel eten van lieve mensen wat wel fijn was. Maar toen begon ik wat ziekjes te worden en werden we met z’n drietjes gevangen en sindsdien zitten we bij ons opvanggezin.

In het begin vonden wij dit allemaal wat te spannend, dus verstopten wij ons goed.

Maar na een poosje kwam mijn nieuwsgierige aard terug naar boven en wilde ik dit nieuwe plekje eens goed verkennen. En wauw er was hier geen regen en wind, maar wel lekkere zachte mandjes, speelgoedjes, maar vooral veel en lekker eten !!

Dus vond ik het niet meer dan normaal die mensen te bedanken die dit voor mij deden en dus ging ik elke dag wat dichter om dan opeens geaaid te worden. Hoe leuk is dat wel niet!

En dus ga ik nu met mijn vernieuwd zelfvertrouwen regelmatig eens langs voor de nodige aaitjes en aandacht.

Dit gaat zo goed en mijn opvanggezin vindt het tijd dat ik op eigen pootjes ga staan, zonder mijn zussen.

Ik ga dus op zoek naar een huisje, liefst waar het wat rustig is, felle geluiden zijn niet aan mij besteed. Een andere kat zou wel fijn zijn maar is geen must.

Dus zoek je een lekker donzige kat, die je zo vaak je maar wilt kopjes komt geven, dan ben ik diegene die je zoekt. Maar geef we wel de tijd om mijn nieuwe omgeving en baasje(s) te leren kennen.

Liefs Fluffie


Kan met katten: Ja
Kan met honden: Onbekend
Kan met grote kinderen: Ja
Kan met kleine kinderen: Nee
Moet naar buiten kunnen: Niet naar buiten

Wilt u meer info over deze poes? Mail ons dan nu!

U bent op zoek naar een katje en u vindt hier de kat van uw dromen? Kijk dan eens snel op u wilt een kat adopteren? Daarin wordt u uitgelegd hoe onze adoptieprocedure precies in zijn werk gaat, zodat u weet wat u van ons kunt verwachten!



Adoptie
Adoptieformulier kattenbemiddeling@zwerfkat.com
0031 (0) 6-27301673 (NL)
0032 (0) 475-749636 (B)
Steunen
Belgie
IBAN: BE11001382313048
BIC: GEBABEBB

Nederland
IBAN: NL29INGB0009480375
BIC: INGBNL2A

t.a.v. Zwerfkat in Nood II,
Postbus 58, 3630 Maasmechelen
Belgie



© VZW Zwerfkat in Nood II. Alle teksten, foto's en videomateriaal vallen onder het copyright van VZW Zwerfkat in Nood II.
Geen van deze teksten, foto's of video's mogen zonder schriftelijke toestemming gebruikt worden door derden.
ANBI Status
Provincie Limburg