Logo VZW Zwerfkat in Nood II

Baasje gezocht



U wilt een kat adopteren? Lees eerst de adoptieprocedure

Presley valt onder onze Speciale Zorg Katten. Presley heeft een rood kruisje voor zijn naam, omdat hij chronisch ziek is. We zoeken een heel bijzonder baasje voor hem, maar tevens kan men Presley op afstand adopteren.

Presley Kater 13 jaar


Hallo iedereen!

De naam is Presley, zoals de zanger, en dat is niet voor niets. Zingen kan ik als de beste, al mis ik heel wat noten. 😀 Ik kan het zelf helaas niet horen dus de decibels schieten soms de lucht in. Ja, kwaaltjes die er wel zijn, die komen met de leeftijd. Mijn gewrichten zijn niet meer wat ze geweest zijn en ook mijn schildklier werkt niet optimaal maar met de juiste medicatie voel ik daar helemaal niets van. Als grote avonturier horen mankementen er nu eenmaal bij én klaar om te stoppen met ontdekken ben ik nog niet! In elke omgeving voel ik me razendsnel thuis. Tijdens mijn reizen heb ik wel wat vijanden gemaakt, van katten en honden moet ik niets afweten. Mijn beste vriend is de mens! Alle mensen, klein en groot, zolang ik maar aandacht krijg. Enorm veel aandacht, want dat verdien ik na al die rondreizen. Avonturier zijn is soms een eenzaam leventje en tegen alleen zijn kan ik niet goed meer tegen.

Wat ik zoek in mijn nieuwe eigenaar(s): een warme thuis waar ik de baas ben! Veel gezelschap en heel wat geduld. Mijn gastgezin zegt dat iemand die zelf hardhorig is perfect zou zijn, wat een belediging voor mijn ballades.😻

Wat bied ik: knuffels! Enorm veel knuffels! Ik ben er graag bij en die taak neem ik heel serieus. Een zittend gat heb ik niet maar ik laat je nooit alleen!

Dus ben jij iemand die zelf heel veel thuis is en gek is van Presley medly's... moet je zo'n formuliertje invullen.

Liefs x
 


Kan met katten: Nee
Kan met honden: Nee
Kan met grote kinderen: Ja
Kan met kleine kinderen: Ja
Moet naar buiten kunnen: Niet naar buiten

Wilt u meer info over deze poes? Mail ons dan nu!

U bent op zoek naar een katje en u vindt hier de kat van uw dromen? Kijk dan eens snel op u wilt een kat adopteren? Daarin wordt u uitgelegd hoe onze adoptieprocedure precies in zijn werk gaat, zodat u weet wat u van ons kunt verwachten!



Adoptie
Adoptieformulier kattenbemiddeling@zwerfkat.com
0031 (0) 6-27301673 (NL)
0032 (0) 475-749636 (B)
Steunen
Belgie
IBAN: BE11001382313048
BIC: GEBABEBB

Nederland
IBAN: NL29INGB0009480375
BIC: INGBNL2A

t.a.v. Zwerfkat in Nood II,
Postbus 58, 3630 Maasmechelen
Belgie



© VZW Zwerfkat in Nood II. Alle teksten, foto's en videomateriaal vallen onder het copyright van VZW Zwerfkat in Nood II.
Geen van deze teksten, foto's of video's mogen zonder schriftelijke toestemming gebruikt worden door derden.
ANBI Status
Provincie Limburg