Logo VZW Zwerfkat in Nood II

Baasje gezocht



U wilt een kat adopteren? Lees eerst de adoptieprocedure

Bollie Kater 2 jaar


 

Hoi

Ik ben Bollie. Ik heb mijn naam niet gestolen, ik heb wel 3 duidelijke zwarte bollen op mijn wit lijfje.
Ik heb ook een zwart kopje, een donker kopje, hierdoor lijkt ik soms wat down maar dat is helemaal niet hoor! Ik voel me lekker, ik voel me goed!
Ik ben niet meer zo overdreven speels, ik ben eerder een klein luierikske, haha, maar dan wel een super cutie 🥰 ! Je hebt totaal geen last van mij, ik ben rustig, ik ben lief, ik kan speels zijn, ik kom graag langs je benen afstrijken en Ik kom je graag kopjes geven. In ruil wil ik graag een aai, of iets lekkers. Ik ben verzot op nat vlees, een beetje kattenmelk of een stukje kipbeleg 😋.

Verwacht je een guitige spring in 't veld? Nee, dat ben ik niet.
Verwacht je een kat die je de hele tijd kan oppakken en mee kan doen wat je wil? Nee, dat ben ik niet, ik kies wanneer ik naar jou kom, en geloof me, als ik me goed voel doe ik dat veel.

Dus zet me aub niet bij heel kleine kinderen, en ook niet bij honden (hier heb ik niet zo goede ervaring mee, oeps) Je mag me wel zetten met andere katten, liefst geen dominante, ik pas me wel op mijn rustige manier aan.

Zet me in een thuis waar ik mezelf mag zijn, mijn eigen tempo mag volgen en jullie mij gewoon graag zien omdat ik er ben....en ik verzeker je tonnen van liefde terug 🥰.

Oh ja, ik heb ook nog een zeer aantrekkelijke eigenschap....wil je hem ontdekken? Prrrr.,.

Tot snel

 


Kan met katten: Ja
Kan met honden: Nee
Kan met grote kinderen: Ja
Kan met kleine kinderen: Nee
Moet naar buiten kunnen: Niet naar buiten

Wilt u meer info over deze poes? Mail ons dan nu!

U bent op zoek naar een katje en u vindt hier de kat van uw dromen? Kijk dan eens snel op u wilt een kat adopteren? Daarin wordt u uitgelegd hoe onze adoptieprocedure precies in zijn werk gaat, zodat u weet wat u van ons kunt verwachten!



Adoptie
Adoptieformulier kattenbemiddeling@zwerfkat.com
0031 (0) 6-27301673 (NL)
0032 (0) 475-749636 (B)
Steunen
Belgie
IBAN: BE11001382313048
BIC: GEBABEBB

Nederland
IBAN: NL29INGB0009480375
BIC: INGBNL2A

t.a.v. Zwerfkat in Nood II,
Postbus 58, 3630 Maasmechelen
Belgie



© VZW Zwerfkat in Nood II. Alle teksten, foto's en videomateriaal vallen onder het copyright van VZW Zwerfkat in Nood II.
Geen van deze teksten, foto's of video's mogen zonder schriftelijke toestemming gebruikt worden door derden.
ANBI Status
Provincie Limburg