Logo VZW Zwerfkat in Nood II

Baasje gezocht



U wilt een kat adopteren? Lees eerst de adoptieprocedure

Bob valt onder onze Speciale Zorg Katten. Bob heeft een rood kruisje voor zijn naam, omdat hij chronisch ziek is. We zoeken een heel bijzonder baasje voor hem, maar tevens kan men Bob op afstand adopteren.

Bob Kater 4 jaar

>

Hoi, ik ben Bob. Toen ik gevonden ben ging het niet zo goed met me. ik was namelijk aangereden en ik lag behoorlijk in de kreukels. Mijn rechterachterpoot was gebroken en mijn linkervoorpoot was verlamd. De dokter heeft mijn achterpoot gered door er een flinke pin in te zetten. Die is er gelukkig alweer een tijdje uit. Omdat de verlamming aan mijn voorpoot niet meer beter werd, heeft de dokter daarna mijn voorpoot geamputeerd.

Maar daar merk je niets van hoor! Ik ren en vlieg door het hele huis, ik klim en spring hoger dan menige kat met vier poten en ik kan spelen alsof mijn leven er vanaf hangt. Ik vind alle katten leuk en daag iedereen uit om te spelen, Mijn pleegbriertjes en -zusjes zijn prima speelmaatjes. We zitten elkaar regelmatig achterna en dan rollebollen we samen over de vloer. Verder knuffel ik graag met mijn opvangmama. Ik lig dan graag op schoot of op de bank erbij. Soms kan ik van knuffelen geen genoeg krijgen! Ik knuffel wel alleen als ik er zin in heb, als mijn opvangmama me aait als ik er even geen zin in heb, laat ik dat wel weten hoor. Ik geef eerst een waarschuwing, maar als dat niet genoeg is, probeer ik te happen. Ik bijt niet door hoor, maar dan moeten ze meteen maar luisteren....

 

Helaas heb ik ook wat aanvallen van astma/bronchitis gehad. HIervoor heb ik behandelingen in de aerosol gehad, iedere dag 20 minuten. Dat vond ik niet zo leuk, maar het scheen goed voor me te zijn. Op dit moment zijn de aanvallen gelukkig helemaal weg. Misschien ben ik er overheen gegroeid, maar het kan ook zijn dat de aanvallen door pollen zijn veroorzaakt. De aanvallen vonden namelijk plaats van maart tot juni. Dus misschien heb ik volgend voorjaar wel weer last en moet ik weer aan de aerosol...

 

Als het kan wil ik graag naar buiten in een afgesloten tuin waar ik niet uit kan ontsnappen of een kattenren. Ik ben namelijk nogal onbezonnen en ik kan schrikken van harde geluiden zoals een grasmaaier. Dus als ik buiten vrij zou rondlopen zou ik zomaar weer de straat oprennen zonder te kijken.

 

Verder wil ik graag bij een of meerdere andere katten geplaatst worden. Ik ben vriendelijk naar alle katten en speel graag met vriendjes.

Bob zou graag buiten kunnen maar enkel in een afgesloten tuin of kattenren omwille van zijn beperkingen (waar hij dus geen last van heeft ♥)
Geen must als er in huis genoeg vertier is (andere speelse katjes)


Kan met katten: Ja
Kan met honden: Onbekend
Kan met grote kinderen: Ja
Kan met kleine kinderen: Nee
Moet naar buiten kunnen: Niet naar buiten

Wilt u meer info over deze poes? Mail ons dan nu!

U bent op zoek naar een katje en u vindt hier de kat van uw dromen? Kijk dan eens snel op u wilt een kat adopteren? Daarin wordt u uitgelegd hoe onze adoptieprocedure precies in zijn werk gaat, zodat u weet wat u van ons kunt verwachten!



Adoptie
Adoptieformulier kattenbemiddeling@zwerfkat.com
0031 (0) 6-27301673 (NL)
0032 (0) 475-749636 (B)
Steunen
Belgie
IBAN: BE11001382313048
BIC: GEBABEBB

Nederland
IBAN: NL29INGB0009480375
BIC: INGBNL2A

t.a.v. Zwerfkat in Nood II,
Postbus 58, 3630 Maasmechelen
Belgie



© VZW Zwerfkat in Nood II. Alle teksten, foto's en videomateriaal vallen onder het copyright van VZW Zwerfkat in Nood II.
Geen van deze teksten, foto's of video's mogen zonder schriftelijke toestemming gebruikt worden door derden.
ANBI Status
Provincie Limburg