Logo VZW Zwerfkat in Nood II

Baasje gezocht



U wilt een kat adopteren? Lees eerst de adoptieprocedure

Klaartje Poes 5 jaar

>

Ik heb niet gestudeerd, ook al wilde ik vroeger naar de sociale academie. Maar ik zat op de verkeerde plek met het verkeerde baasje.
Ik kom uit Holsbeek, een plek waar we met een hele grote familie woonden. Tristan werd ontzettend ziek en ik wist dat hij hulp nodig had.
Ik heb bij hem gezeten, gelegen, zijn snoetje gekust en machteloos toegekeken hoe hij achteruit ging. De storm in mijn lijf balde zich tot een vuist tegen het mensenrijk.
Later toen Tristan was gestorven, kwam mijn hele familie waar ik nu ben.
Ik weet nu dat ik helemaal geen studie nodig heb, mijn medeleven en zorgzaamheid voor de andere katjes zit in mij. In mijn hart.
Mijn wantrouwen naar de mens is niet verdwenen, het zit dieper dan ik besefte. Ik heb nooit liefde ervaren, geen warmte gevoeld. Enkel teleurstelling.
Ik weet dat het hier anders is, de mens is respectvol, maar mijn missie om me over de katjes te ontfermen is puur en sterker dan ooit.
Ze mogen allemaal bij me liggen, ze mogen zijn wie ze zijn. Mijn pootjes zijn groot genoeg, mijn hart oneindig .
Ik weet dat ze me wilden matchen met een katje, een ander individu. Maar de plekjes wisselen. De katjes die op dat moment liefde nodig hebben, komen bij mij. Wanneer ze sterk genoeg zijn, met volle zelfvertrouwen, gaan ze hun eigen weggetje.
Ze boden me hier eerst een kantoor aan met bordje: Sociaal werker Klaartje. Ik heb neen gezegd, ik blijf liever onder katjes. Veldwerk is essentieel, niet achter een bureautje met een wekker: Uw tijd is om!
Ik zoek een huisje. Een plek waar minimaal 1 ander katje aanwezig is, meerderen ook helemaal goed! Geef mij ruimte om aan jullie mensen te wennen, dat komt goed, echt...
Liefs van Klaartje. geef je jouw katje een warme knuffel van mij?

Klaartje is een schuchter katje, wat ons nog niet zo vertrouwt. Ze trekt zich helemaal op aan andere katjes en daarom wordtd zij enkel met of bij andere katjes geplaatst.


Kan met katten: Ja
Kan met honden: Onbekend
Kan met grote kinderen: Ja
Kan met kleine kinderen: Nee
Moet naar buiten kunnen: Niet naar buiten

Wilt u meer info over deze poes? Mail ons dan nu!

U bent op zoek naar een katje en u vindt hier de kat van uw dromen? Kijk dan eens snel op u wilt een kat adopteren? Daarin wordt u uitgelegd hoe onze adoptieprocedure precies in zijn werk gaat, zodat u weet wat u van ons kunt verwachten!



Adoptie
Adoptieformulier kattenbemiddeling@zwerfkat.com
0031 (0) 6-27301673 (NL)
0032 (0) 475-749636 (B)
Steunen
Belgie
IBAN: BE11001382313048
BIC: GEBABEBB

Nederland
IBAN: NL29INGB0009480375
BIC: INGBNL2A

t.a.v. Zwerfkat in Nood II,
Postbus 58, 3630 Maasmechelen
Belgie



© VZW Zwerfkat in Nood II. Alle teksten, foto's en videomateriaal vallen onder het copyright van VZW Zwerfkat in Nood II.
Geen van deze teksten, foto's of video's mogen zonder schriftelijke toestemming gebruikt worden door derden.
ANBI Status
Provincie Limburg