Logo VZW Zwerfkat in Nood II

Baasje gezocht



U wilt een kat adopteren? Lees eerst de adoptieprocedure

Mart valt onder onze aids positieve katten. Mart heeft een rood lintje voor zijn naam, omdat hij kattenaids (FIV) besmet is. We zoeken een heel bijzonder baasje voor hem, maar tevens kan men Mart op afstand adopteren.

Mart Kater 15 jaar


Tja, waar zal ik beginnen... ik heb nogal een heftig leven achter de rug. Ik zwierf maar wat rond, raakte gewond en vanaf toen ging het eigenlijk steeds verder bergaf met mij. Gelukkig werd ik gevangen, alhoewel ik daar eerst helemaal niet zo gelukkig mee was. Mensen zijn nu eenmaal niet mijn beste vrienden, zeg maar.
Mijn leven heeft aan een zijden draadje gehangen, maar moedig als ik was, heb ik me hier doorheen gevochten. Nu ben ik op een punt dat ik wel mag stellen dat het goed met me gaat.
Ik heb zo mijn dingetjes, allereerst ga ik op 3 poten door het leven. Mijn pootje was niet meer te redden en enkel ballast, dus weg ermee. Gaat prima overigens...
Ik ben fiv positief, voor sommigen ook een dingetje, maar voor mij nu geen enkel probleem meer.
Dan komt het....ik heb door mijn zwerversbestaan toch de nodige achterdocht ten opzichte van jullie mensen gekregen...ik kan het niet helpen. Ik zal het maar gewoon zeggen...ik ben (nog) heel bang voor jullie. Met andere katjes kan ik wel geweldig overweg, vriendjes met iedereen.
Gelukkig maar, anders zou mijn bestaan wel heel erg eenzaam zijn.
Nu snap ik wel dat mijn dingetjes niet meteen bij iedereen bovenaan het verlanglijstje staan, als je op zoek bent naar een huisgenootje, maar ik ga dan ook niet voor het gros...
ik doe een gooi naar die ene bijzondere persoon.
Iemand die mij wil laten zien dat de wereld mooi is, die mij het vertrouwen in mensen kan teruggeven, iemand die mij neemt zoals ik ben. Misschien niet de makkelijkste keuze, maar wel een oprechte keuze vanuit het hart. Stel jij jouw hart open voor mij?

Mart 🐾
 

We plaatsen Mart samen met of bij een andere kat. 


Kan met katten: Ja
Kan met honden: Nee
Kan met grote kinderen: Ja
Kan met kleine kinderen: Nee
Moet naar buiten kunnen: Onbekend

Wilt u meer info over deze poes? Mail ons dan nu!

U bent op zoek naar een katje en u vindt hier de kat van uw dromen? Kijk dan eens snel op u wilt een kat adopteren? Daarin wordt u uitgelegd hoe onze adoptieprocedure precies in zijn werk gaat, zodat u weet wat u van ons kunt verwachten!



Adoptie
Adoptieformulier kattenbemiddeling@zwerfkat.com
0031 (0) 6-27301673 (NL)
0032 (0) 475-749636 (B)
Steunen
Belgie
IBAN: BE11001382313048
BIC: GEBABEBB

Nederland
IBAN: NL29INGB0009480375
BIC: INGBNL2A

t.a.v. Zwerfkat in Nood II,
Postbus 58, 3630 Maasmechelen
Belgie



© VZW Zwerfkat in Nood II. Alle teksten, foto's en videomateriaal vallen onder het copyright van VZW Zwerfkat in Nood II.
Geen van deze teksten, foto's of video's mogen zonder schriftelijke toestemming gebruikt worden door derden.
ANBI Status
Provincie Limburg