Logo VZW Zwerfkat in Nood II

Baasje gezocht



U wilt een kat adopteren? Lees eerst de adoptieprocedure

Jimmy Kater 9 jaar


Hey you!
Ik ben op zoek naar een date!
En al zeg ik het zelf. Ik am a wannahave! Ik ben een katje om zonder handschoenen aan te pakken! Ik ben zeker wél voor de poes! Ik ben geen kat in de zak! Want... Ik ben dol op knuffelen en houd van aandacht en van mensen. Mijn vriend Maurice kijkt trouwens wat meer de kat uit de boom. Maar we zijn een onafscheidelijk setje, hè. Zonder Maurice kom ik niet!
Over mijn levensgeschiedenis heb ik, op de laatste maanden na, niet te klagen. Ik heb niet zo'n grote rugzak, vergeleken met andere vrienden hier. Ik had een goed leven bij een lief baasje. Het leven werd nóg leuker, want baasje regelde vorig jaar een jonge, kleine vriend voor mij. Maurice. Ik nam het kleintje onder mijn hoede. Leerde hem alles over het leven en we werden dikke vrienden. Eind goed al goed zou je zeggen. Onze wereld stortte echter in toen onze (nog best jonge) baas plotseling overleed. En wij... Wij bleven alleen achter in het appartement. Met zijn tweeën in diepe rouw om ons baasje en ons goede leventje dat nu voorbij was. De politie attendeerde het dichtstbijzijnde asiel op ons. Zij wilden mij wel pakken, maar Maurice moest terug naar de stichting Zwerfkat in Nood, omdat hij daar ooit vandaan kwam. En zo gebeurde het dat men ons wilde scheiden. Maar daar stak Zwerfkat een stokje voor. Men vroeg of ze ons samen mochten overnemen en het mocht! En nu zitten we hier. Gelukkig samen! Nu we bij zijn gekomen van al het gebeurde, zijn we op zoek naar een nieuw huisje!

Maar goed, ik sta hier niet voor de kat zijn viool op deze site. Laat ik de kat een kat noemen; Ik wil graag gematcht worden aan een ontzettend leuke baas. Iemand die een ontzettend leuke kat wil. Dus: iemand die MIJ wil. Want laten we eerlijk zijn: It will be a life changing moment. Je leven zal opgesplitst zijn in het moment vóór en nádat je mij voor het eerst ziet. Het zal liefde op het eerste gezicht zijn, je zult verknocht aan mij zijn en samen met mijn vriend Maurice, zullen we onafscheidelijk met jou zijn. Jij zult altijd bereid zijn om ons te knuffelen en wij zullen je onvoorwaardelijke liefde en toeneiging schenken... Tenminste... zo ziet het eruit in mijn dromen?! Dromen op roze wolkjes met gouden randjes. Maar het is niet verboden om te dromen, toch???

Ik trek alvast mijn mooiste gestreepte pakje aan en ga op je zitten wachten!

Dikke knuffel van Jimmy

P.s nog een knuffel
P.s. nóg een....

Jimmy wordt enkel samen met z'n vriendje Maurice geplaatst!


Kan met katten: Ja
Kan met honden: Onbekend
Kan met grote kinderen: Ja
Kan met kleine kinderen: Nee
Moet naar buiten kunnen: Niet naar buiten

Wilt u meer info over deze poes? Mail ons dan nu!

U bent op zoek naar een katje en u vindt hier de kat van uw dromen? Kijk dan eens snel op u wilt een kat adopteren? Daarin wordt u uitgelegd hoe onze adoptieprocedure precies in zijn werk gaat, zodat u weet wat u van ons kunt verwachten!



Adoptie
Adoptieformulier kattenbemiddeling@zwerfkat.com
0031 (0) 6-27301673 (NL)
0032 (0) 475-749636 (B)
Steunen
Belgie
IBAN: BE11001382313048
BIC: GEBABEBB

Nederland
IBAN: NL29INGB0009480375
BIC: INGBNL2A

t.a.v. Zwerfkat in Nood II,
Postbus 58, 3630 Maasmechelen
Belgie



© VZW Zwerfkat in Nood II. Alle teksten, foto's en videomateriaal vallen onder het copyright van VZW Zwerfkat in Nood II.
Geen van deze teksten, foto's of video's mogen zonder schriftelijke toestemming gebruikt worden door derden.
ANBI Status
Provincie Limburg