Logo VZW Zwerfkat in Nood II

Baasje gezocht



U wilt een kat adopteren? Lees eerst de adoptieprocedure

Hali Poes 3 jaar


Ik ben Hali, wie ben jij? Hier ben ik dan met mijn toffe snoet. Ja, daarmee ben je vast wel even zoet. Ik steek mijn neusje graag overal tussen, al is het maar om je even te komen sussen.
Prrr prrr hier, prrr prrr daar, kies voor Hali want ik sta altijd voor je klaar!
Is het voor een spelletje, of even een knus momentje samen delen? Geen nood, ik vind wel een manier om jouw hart te stelen.
Ik ben dol op kattenvriendjes, dan komt alles helemaal good. Maar wees gewaarschuwd tijdens het eten, want Hali doesn't share food!
Ook mensenvriendjes, groot of klein; iedereen welkom, want eigenlijk vind ik gewoon alles fijn!

Ben je helemaal overtuigd door mijn rijmpje? Vul dan snel het adoptieformulier in. I promise, het blijft ons klein geheimpje. 😉 

Hali wordt alleen geplaatst bij mensen die al een katje hebben.


Kan met katten: Ja
Kan met honden: Ja
Kan met grote kinderen: Ja
Kan met kleine kinderen: Ja
Moet naar buiten kunnen: Niet naar buiten

Wilt u meer info over deze poes? Mail ons dan nu!

U bent op zoek naar een katje en u vindt hier de kat van uw dromen? Kijk dan eens snel op u wilt een kat adopteren? Daarin wordt u uitgelegd hoe onze adoptieprocedure precies in zijn werk gaat, zodat u weet wat u van ons kunt verwachten!



Adoptie
Adoptieformulier kattenbemiddeling@zwerfkat.com
0031 (0) 6-27301673 (NL)
0032 (0) 475-749636 (B)
Steunen
Belgie
IBAN: BE11001382313048
BIC: GEBABEBB

Nederland
IBAN: NL29INGB0009480375
BIC: INGBNL2A

t.a.v. Zwerfkat in Nood II,
Postbus 58, 3630 Maasmechelen
Belgie



© VZW Zwerfkat in Nood II. Alle teksten, foto's en videomateriaal vallen onder het copyright van VZW Zwerfkat in Nood II.
Geen van deze teksten, foto's of video's mogen zonder schriftelijke toestemming gebruikt worden door derden.
ANBI Status
Provincie Limburg