Logo VZW Zwerfkat in Nood II

Baasje gezocht



U wilt een kat adopteren? Lees eerst de adoptieprocedure

Katrien valt onder onze aids positieve katten. Katrien heeft een rood lintje voor haar naam, omdat zij kattenaids (FIV) besmet is. We zoeken een heel bijzonder baasje voor haar, maar tevens kan men Katrien op afstand adopteren.

Katrien Poes 6 jaar


Ook onze Katrien is nu vrij voor adoptie.

Katrien vertelt:
"Mijn kittens werden geboren in de tuin van onze opvangmama, waar ik al mijn hele leventje heb doorgebracht als zwerfkatje. Dankzij mijn opvangmama, die elke dag lekkere hapjes neerzette, woonde ik daar erg graag.
Van mijn opvangmama mochten mijn kittens en ik binnen komen wonen. Want ik kon wel perfect voor mijzelf zorgen, maar mijn baby’s waren zo klein en kwetsbaar…
Ik zag mijn kleintjes dus opgroeien, en heb hen alles gegeven wat ze nodig hadden, maar ze zijn binnenkort klaar om de wijde wereld te ontdekken.
De bedoeling was dat ik terug in de tuin van de opvangmama zou gaan wonen, maar toen ik werd gesteriliseerd, werd er ook nog een test afgenomen …. en nu blijk ik dus FIV-positief blijk te zijn.
Het is perfect mogelijk om een kat met aids in huis te nemen. Is niet erg… ik kan er alleszins prima mee leven. Ik ben ook nog supergezond op dit moment… en dat na 5 kittens grootgebracht te hebben… ik kan dus wel tegen een stootje.
Ik ben heel lief, wordt graag geaaid, maar kom (voorlopig) niet op de schoot zitten
Doordat ik FIV-positief ben, kon ik niet meer terug in de wijde wereld en woon ik nu in Villa Vagebond."

Katrien is een schuchtere poes, die heel langzaam aan het ontdooien is. Met eten geven komt ze al naar ons toe, en mogen we haar al eens een aai geven. Voor de rest bij plotse bewegingen loopt ze nog weg.
In Villa Vagebond gaat Katrien niet naar buiten, maar als ze geplaatst wordt mag ze vanwege FIV enkel naar buiten in een afgesloten tuin of buitenren. Zij hoeft niet naar buiten.

Wil jij Katrien een mooie en veilige omgeving bieden en zien dat ze steeds verder open bloeit?

.


Kan met katten: Ja
Kan met honden: Onbekend
Kan met grote kinderen: Ja
Kan met kleine kinderen: Nee
Moet naar buiten kunnen: Niet naar buiten

Wilt u meer info over deze poes? Mail ons dan nu!

U bent op zoek naar een katje en u vindt hier de kat van uw dromen? Kijk dan eens snel op u wilt een kat adopteren? Daarin wordt u uitgelegd hoe onze adoptieprocedure precies in zijn werk gaat, zodat u weet wat u van ons kunt verwachten!



Adoptie
Adoptieformulier kattenbemiddeling@zwerfkat.com
0031 (0) 6-27301673 (NL)
0032 (0) 475-749636 (B)
Steunen
Belgie
IBAN: BE11001382313048
BIC: GEBABEBB

Nederland
IBAN: NL29INGB0009480375
BIC: INGBNL2A

t.a.v. Zwerfkat in Nood II,
Postbus 58, 3630 Maasmechelen
Belgie



© VZW Zwerfkat in Nood II. Alle teksten, foto's en videomateriaal vallen onder het copyright van VZW Zwerfkat in Nood II.
Geen van deze teksten, foto's of video's mogen zonder schriftelijke toestemming gebruikt worden door derden.
ANBI Status
Provincie Limburg