Logo VZW Zwerfkat in Nood II

Baasje gezocht



U wilt een kat adopteren? Lees eerst de adoptieprocedure

Tom Kater 7 jaar


Contactadvertentie

Ik ben Tom en ik logeer in Maaseik. Momenteel heb ik geen relatie, dus probeer ik via deze weg in contact te komen met een man/vrouw/koppel waar ik een langdurige vriendschap mee kan opbouwen. Het liefst geen kleine kinderen, die zijn me wat te druk. Veel van mijn vrienden en vriendinnen hebben al een relatie en wonen nu samen. Het contact is verwaterd, want ze hebben het maar druk druk druk.
Ik verblijf momenteel op hotel in Villa Vagebond waar ik van alle gemakken ben voorzien. Ik zit all inclusive, dus er is eten a volonté, ruime keuze aan slaapplekjes en ik krijg aaitjes wanneer ik wil. Maar dat is toch niet hetzelfde als echt samenwonen.
Ik beschouw mezelf als oprecht, wijs, rustig en afwachtend. Ik geniet van een streeltje, een lief woordje en een goede verstandshouding.
Ik heb mijn studie filosofie glansrijk doorstaan en stel jou graag de vraag over de zin van het leven. Hoe denk jij hierover, ik ben nieuwsgierig. Ik ben een wijsneus, een oude ziel.
Uiterlijk vind ik niet belangrijk, als je maar lief bent.
Heb je interesse en wil je meer weten? Neem dan even contact op met bemiddeling en maak mij nieuwsgierig! Liefs Tom


Kan met katten: Nee
Kan met honden: Onbekend
Kan met grote kinderen: Ja
Kan met kleine kinderen: Nee
Moet naar buiten kunnen: Niet naar buiten

Wilt u meer info over deze poes? Mail ons dan nu!

U bent op zoek naar een katje en u vindt hier de kat van uw dromen? Kijk dan eens snel op u wilt een kat adopteren? Daarin wordt u uitgelegd hoe onze adoptieprocedure precies in zijn werk gaat, zodat u weet wat u van ons kunt verwachten!



Adoptie
Adoptieformulier kattenbemiddeling@zwerfkat.com
0031 (0) 6-27301673 (NL)
0032 (0) 475-749636 (B)
Steunen
Belgie
IBAN: BE11001382313048
BIC: GEBABEBB

Nederland
IBAN: NL29INGB0009480375
BIC: INGBNL2A

t.a.v. Zwerfkat in Nood II,
Postbus 58, 3630 Maasmechelen
Belgie



© VZW Zwerfkat in Nood II. Alle teksten, foto's en videomateriaal vallen onder het copyright van VZW Zwerfkat in Nood II.
Geen van deze teksten, foto's of video's mogen zonder schriftelijke toestemming gebruikt worden door derden.
ANBI Status
Provincie Limburg