Logo VZW Zwerfkat in Nood II

Baasje gezocht



U wilt een kat adopteren? Lees eerst de adoptieprocedure

Kimmie Poes 4 jaar

>

Hallo,
Ik ben Kimmie en mijn zusje heet Fiona. We zijn pas anderhalf jaar oud, maar hebben toch al wat meegemaakt in ons leventje...
Geboren als zwervertjes hadden we een zwaar bestaan. We kwamen terecht bij de stichting. Gelukkig, zeg! We werden in de watten gelegd en ons werd een gouden mandje beloofd.
Het geluk stond echter nog steeds niet aan onze kant, want de adoptie verliep niet goed. De situatie waarin we terecht kwamen maakte dat we gestresst raakten. Tja, en wat doe je als je niet lekker in je vel zit? Je reageert het af op degene die je het meest lief is. Ja, Fiona werd knorrig naar mij en ik verkocht haar vervolgens een mep terug. Ja, het werd een beetje een gevalletje huiselijk geweld. Dat kon niet zo doorgaan. Ook in dit geval bleek de stichting onze redding, want we mochten weer terug!
Toen we binnen werden gebracht waren we doodsbang.
Nu zitten we sinds een paar weken bij een opvanggezin. Hier kunnen we even op adem komen. We zijn nu al minder bang dan eerst. We zijn dol op aaitjes. Je hoeft maar bij ons in de buurt te komen of we beginnen al te spinnen! We zijn trouwens ook weer dol op elkaar! Waar Fiona is ben ik en waar ik ben is Fiona!
Fiona doet trouwens altijd alsof zij de dapperste is. Als de buurkatten aan het raam komt buurten, staat Fiona voorop en gromt als een leeuw, maar als het erop aan komt dan rent zij weg en ben ik de pionier!
Ik zou overgelukkig zijn als ik samen met mijn zus Fiona geplaatst zou kunnen worden!
Heb jij het geduld om mijn vertrouwen verder te winnen? Ik wacht op jou!!!❤


Kan met katten: Nee
Kan met honden: Nee
Kan met grote kinderen: Ja
Kan met kleine kinderen: Onbekend
Moet naar buiten kunnen: Niet naar buiten

Wilt u meer info over deze poes? Mail ons dan nu!

U bent op zoek naar een katje en u vindt hier de kat van uw dromen? Kijk dan eens snel op u wilt een kat adopteren? Daarin wordt u uitgelegd hoe onze adoptieprocedure precies in zijn werk gaat, zodat u weet wat u van ons kunt verwachten!



Adoptie
Adoptieformulier kattenbemiddeling@zwerfkat.com
0031 (0) 6-27301673 (NL)
0032 (0) 475-749636 (B)
Steunen
Belgie
IBAN: BE11001382313048
BIC: GEBABEBB

Nederland
IBAN: NL29INGB0009480375
BIC: INGBNL2A

t.a.v. Zwerfkat in Nood II,
Postbus 58, 3630 Maasmechelen
Belgie



© VZW Zwerfkat in Nood II. Alle teksten, foto's en videomateriaal vallen onder het copyright van VZW Zwerfkat in Nood II.
Geen van deze teksten, foto's of video's mogen zonder schriftelijke toestemming gebruikt worden door derden.
ANBI Status
Provincie Limburg