Logo VZW Zwerfkat in Nood II

Baasje gezocht



U wilt een kat adopteren? Lees eerst de adoptieprocedure

Ninette Poes 11 jaar


Ninette de torenwachtster
Dat dit alleen maar een mannenberoep zou zijn is FOUT. Er zijn er al velen voor mij geweest. En dat mag, geen problemen mee. Allemaal mannen trouwens, die zijn niet zo secuur als de dames, HA. Die hebben vast wel eens een rondje shift lopen slapen.. nou dat gaat mij niet gebeuren hoor.
Oke, ik slaap wel eens tussendoor in de toren, maar toen heb ik geen shift. Kan ik niks aan doen.
Mijn naam is Ninette, 8 jaar oud en ooit in de steek gelaten. Yep. Mijn baasjes gingen verhuizen, dus ik pakte mijn koffers, mijn knuffel, de klimpaal en daar stond ik dan... bij de auto. Met mijn hele inboedel. Dacht je dat ze me zagen staan? Waarschijnlijk hadden ze zand in hun ogen, want ze stapten in en reden gewoon weg. Weg! Snappen wie snappen kan.
Dus toen kwam ik hier, in Villa Vagebond, het kattenasiel van Zwerfkat in Nood. Leuk stulpje, wel beetje druk druk. Veel katten zeg hey.
Ik vind een paar katten prima, maar om nu met 40 soortgenootjes samen te leven, das me een brug te ver. Dusss, ik beklom de toren en daar woon ik nu. Hoog en droog en met een uitstekend zicht op alle ins en outs.
Ik zie wie met wie vreemd gaat, wie de macho uithangt, wie niet gezien wil worden, waar de haute cuisine wordt geserveerd en natuurlijk... wie er op me afkomt met uitgestrekte hand. Aaitjes worden erg gewaardeerd, dus doe maar voort.Prrrr, zaligggg...Ben dol op aaitjes.
Ik ben een lieve meid, gevoelig en zachtaardig. Als torenwachter ben ik schappelijk en fair. Ze noemen ons ook wel eens HET alarmsysteem. Ik blaas alleen niet op een hoorn, dat maakt zo'n aso herrie, dat is niet goed voor mijn gevoelige oortjes.
Ik kijk misschien een beetje streng, maar dat komt omdat ik torenwachtster ben.
Lief kusje en knuffel van mij, Ninette x


Kan met katten: Ja
Kan met honden: Onbekend
Kan met grote kinderen: Ja
Kan met kleine kinderen: Nee
Moet naar buiten kunnen: Niet naar buiten

Wilt u meer info over deze poes? Mail ons dan nu!

U bent op zoek naar een katje en u vindt hier de kat van uw dromen? Kijk dan eens snel op u wilt een kat adopteren? Daarin wordt u uitgelegd hoe onze adoptieprocedure precies in zijn werk gaat, zodat u weet wat u van ons kunt verwachten!



Adoptie
Adoptieformulier kattenbemiddeling@zwerfkat.com
0031 (0) 6-27301673 (NL)
0032 (0) 475-749636 (B)
Steunen
Belgie
IBAN: BE11001382313048
BIC: GEBABEBB

Nederland
IBAN: NL29INGB0009480375
BIC: INGBNL2A

t.a.v. Zwerfkat in Nood II,
Postbus 58, 3630 Maasmechelen
Belgie



© VZW Zwerfkat in Nood II. Alle teksten, foto's en videomateriaal vallen onder het copyright van VZW Zwerfkat in Nood II.
Geen van deze teksten, foto's of video's mogen zonder schriftelijke toestemming gebruikt worden door derden.
ANBI Status
Provincie Limburg