Logo VZW Zwerfkat in Nood II

Baasje gezocht



U wilt een kat adopteren? Lees eerst de adoptieprocedure

Houdini Kater 3 jaar


Hallo,

Ik ben Houdini, maar als je goed kijkt naar mijn foto’s zie je dat ik graag model zou staan voor “Grumpy cat” en soms ook “the Jedi”.

Ik heb inderdaad zo’n blik in mijn ogen van “wat wil je van mij”, maar dat heb ik altijd, ook als je mij eten geeft of met mij wil spelen.

Na mijn moeilijke start is het voor mij nog steeds wat moeilijk om echt een hele sociale kat te worden. Het liefst van al hou ik iedereen wat op corona- afstand maar toch blijven mijn verzorgers proberen echt dichtbij te komen en mij zelfs te aaien, stel je voor. Die durven nogal he. Nu dat laatste vind ik voorlopig echt maar niets, maar dichterbij komen kan wel hoor als ik mij op mijn gemak voel.

Het liefst van al slaap ik heel de dag, maar als ik een geluidje of een speeltje hoor zal ik zeker eens komen kijken. Ben nogal een nieuwsgierig aagje. Bij tieners, die veel liggen te chillen, zou ik mij perfect voelen, dan kan ik gewoon meedoen. Ben dus ook beetje een lui aapje. Het gezelschap van andere dieren lijkt mij wel aangenaam, zolang ze mij maar mijn ruimte geven.

Ik ben dus niet meteen de meest sociale, aaibare, schoot zittende kat, maar ik doe echt wel mijn best om elke keer weer een stapje in die richting te zetten. Dus als je een kat met karakter in huis wil, ben ik echt wel je maatje.

Hopelijk tot binnenkort!

Houdini


Kan met katten: Ja
Kan met honden: Onbekend
Kan met grote kinderen: Ja
Kan met kleine kinderen: Nee
Moet naar buiten kunnen: Niet naar buiten

Wilt u meer info over deze poes? Mail ons dan nu!

U bent op zoek naar een katje en u vindt hier de kat van uw dromen? Kijk dan eens snel op u wilt een kat adopteren? Daarin wordt u uitgelegd hoe onze adoptieprocedure precies in zijn werk gaat, zodat u weet wat u van ons kunt verwachten!



Adoptie
Adoptieformulier kattenbemiddeling@zwerfkat.com
0031 (0) 6-27301673 (NL)
0032 (0) 475-749636 (B)
Steunen
Belgie
IBAN: BE11001382313048
BIC: GEBABEBB

Nederland
IBAN: NL29INGB0009480375
BIC: INGBNL2A

t.a.v. Zwerfkat in Nood II,
Postbus 58, 3630 Maasmechelen
Belgie



© VZW Zwerfkat in Nood II. Alle teksten, foto's en videomateriaal vallen onder het copyright van VZW Zwerfkat in Nood II.
Geen van deze teksten, foto's of video's mogen zonder schriftelijke toestemming gebruikt worden door derden.
ANBI Status
Provincie Limburg