Logo VZW Zwerfkat in Nood II

Baasje gezocht



U wilt een kat adopteren? Lees eerst de adoptieprocedure

Lize Poes 3 jaar

>

Hallo, mijn naam is Lize. Ik ben gevonden langs een drukke weg, mijn mama was nergens te vinden en mijn broertje was al overreden door die grote gevaartes die voorbij kwamen razen. Ik was helemaal alleen en behoorlijk bang. Ineens werd ik gevangen en werd er gebeld of iemand mij op kon vangen. Er werd een huisje voor mij gevonden waar al 4 andere iets oudere kittens woonden. Vond het allemaal doodeng, maar toen ik op de bank werd gezet bij die anderen, werden er pootjes naar mij uitgestrekt en ben ik deze pootjes in slaap gevallen. Ik was niet meer alleen ….

Toen ik wakker werd gemaakt, werd ik in een bench gezet met een grote bak met korrels, een pluizig mandje en twee bakjes waar iets inzat. Geen idee wat ik hiermee moest doen. Ik kreeg met een spuitje wat water en ook wat te eten. Ook ’s nachts kwam die mevrouw naar beneden en kreeg ik weer met een spuitje eten en drinken want ik had helemaal niets aangeraakt.

De volgende ochtend kwamen de 4 kittens weer naar beneden en die renden op die bakjes af. Oh, is dat de bedoeling?? Moet je daar zelf gewoon gebruik van maken. Wat fijn dat ze mij dat voor hebben gedaan. Nu kan ik niet meer stoppen met eten en ik groei dan ook tot een lekkere ronde kitten.

Ik slaap nog veel en als ik heel moe ben, dan trek ik me terug in het bad meubel, bovenop de schone handdoeken zodat de anderen niet weten waar ik ben. Maar als ik wakker ben, dan ga ik helemaal los. Lekker ravotten met de rest. Af en toe doen ze wat hardhandig en dan piep ik wat. Als die mevrouw ons dan uit elkaar haalt, begrijp ik ’t niet helemaal en spring dan weer bovenop de anderen. Kennelijk denkt ze dat ik hulp nodig heb, maar ik kan al prima voor mezelf opkomen.

Ik lig graag op bed en op de deken op de bank. Vind het dan heerlijk om geaaid te worden, dan sabbel ik lekker aan die deken en val dan weer heerlijk in slaap. Ik vind de mensen die op visite komen wel nog een beetje eng. Ik heb o.a. door de Corona nog niet zo heel veel andere mensen gezien en wil dan nog weleens blazen. Als die mensen hier wat langer zijn, laat ik me echt wel verleiden tot een spelletje maar je moet me gewoon even wat tijd geven.

Trouwens, mocht je last hebben van vliegen of spinnen: ik ben de beste vanger van allemaal. Ik ga net zolang door, tot ik ze gevangen en uitgeschakeld heb!

Dus, als je hulp nodig hebt met vangen, neem dan contact op zodat we eens af kunnen spreken.

Het enige dat ik terugvraag voor deze diensten, is een fijne plek om te slapen, wat lekkers te eten en te drinken, een klein beetje geduld en het liefst een boel liefde.

Geloof mij, ik geef je de liefde dubbel en dwars terug.


Kan met katten: Ja
Kan met honden: Onbekend
Kan met grote kinderen: Ja
Kan met kleine kinderen: Ja
Moet naar buiten kunnen: Niet naar buiten

Wilt u meer info over deze poes? Mail ons dan nu!

U bent op zoek naar een katje en u vindt hier de kat van uw dromen? Kijk dan eens snel op u wilt een kat adopteren? Daarin wordt u uitgelegd hoe onze adoptieprocedure precies in zijn werk gaat, zodat u weet wat u van ons kunt verwachten!



Adoptie
Adoptieformulier kattenbemiddeling@zwerfkat.com
0031 (0) 6-27301673 (NL)
0032 (0) 475-749636 (B)
Steunen
Belgie
IBAN: BE11001382313048
BIC: GEBABEBB

Nederland
IBAN: NL29INGB0009480375
BIC: INGBNL2A

t.a.v. Zwerfkat in Nood II,
Postbus 58, 3630 Maasmechelen
Belgie



© VZW Zwerfkat in Nood II. Alle teksten, foto's en videomateriaal vallen onder het copyright van VZW Zwerfkat in Nood II.
Geen van deze teksten, foto's of video's mogen zonder schriftelijke toestemming gebruikt worden door derden.
ANBI Status
Provincie Limburg