Logo VZW Zwerfkat in Nood II

Baasje gezocht



U wilt een kat adopteren? Lees eerst de adoptieprocedure

Berami Poes 3 jaar


De korte, donkere dagen… Genieten jullie daar ook zo van?
Ik wel! Lig hier heerlijk op een dekentje beetje te netflixen en zo. Snackje erbij af en toe. Helemaal top. Ik moet wel bekennen, ik kijk ook af en toe uit het raam, of er niet een iemand aankomt met een mooi reismandje. Mijn vriendjes zijn namelijk zo opgehaald. Ik krijg af en toe foto’s van ze, hoe heerlijk ze het hebben in hun gouden mandje. Ik snap het niet helemaal, ik wacht nog steeds op dat gouden mandje.
Mijn opvangmama zegt dat dat komt door mijn klein “probleempje”. Als klein kittentje hebben vliegjes eitjes op mij gelegd en gingen maden zich al tegoed doen aan mij! Ik was erg zielig, mijn kontje deed zo zeer. Dat is gelukkig verleden tijd. Af en toe gaat het een beetje mis, dan doet het pijn als ik een grote boodschap doe. Ik geef dat meteen aan en krijg dan een drankje zodat het beter gaat. Soms lukt het dan even niet naar de kattenbak te gaan, maar echt, dat overkomt me nog maar zelden. En dan nooit op slaapplekjes, die houd ik keurig schoon.
Ik ben een echte kleine kletskous. Ik laat jou altijd weten hoe ik me voel. Als jij een beetje tijd voor mij maakt, dan hoeft mijn probleem geen probleem te zijn, snap je?
Verder ben ik een echt allemans vriendje. Mensen, groot of klein, allemaal lieffff. Andere katten, gezellig!! Hondjes, geen probleem.
Wie wilt nu niet zo een gezellige kletskous/knuffelkat in huis!
Dusssss, kom snel met dat mandje mijn kant op, gaan we die donkere dagen extra gezellig maken!! Ik wacht op jou. 
Liefs, Berami.

Berami plaatsen wij graag bij een ander speels katje. Ze kan het ook prima vinden met de hond van het gastgezin.


Kan met katten: Ja
Kan met honden: Ja
Kan met grote kinderen: Ja
Kan met kleine kinderen: Ja
Moet naar buiten kunnen: Niet naar buiten

Wilt u meer info over deze poes? Mail ons dan nu!

U bent op zoek naar een katje en u vindt hier de kat van uw dromen? Kijk dan eens snel op u wilt een kat adopteren? Daarin wordt u uitgelegd hoe onze adoptieprocedure precies in zijn werk gaat, zodat u weet wat u van ons kunt verwachten!



Adoptie
Adoptieformulier kattenbemiddeling@zwerfkat.com
0031 (0) 6-27301673 (NL)
0032 (0) 475-749636 (B)
Steunen
Belgie
IBAN: BE11001382313048
BIC: GEBABEBB

Nederland
IBAN: NL29INGB0009480375
BIC: INGBNL2A

t.a.v. Zwerfkat in Nood II,
Postbus 58, 3630 Maasmechelen
Belgie



© VZW Zwerfkat in Nood II. Alle teksten, foto's en videomateriaal vallen onder het copyright van VZW Zwerfkat in Nood II.
Geen van deze teksten, foto's of video's mogen zonder schriftelijke toestemming gebruikt worden door derden.
ANBI Status
Provincie Limburg