Logo VZW Zwerfkat in Nood II

Baasje gezocht



U wilt een kat adopteren? Lees eerst de adoptieprocedure

Lotje Poes 3 jaar

>

Hallo, mijn naam is Lotje. Ik ben samen met mijn zusjes en broer helemaal alleen gevonden, mama was nergens te zien. We werden gevangen en tijdelijk opgevangen door een lieve mevrouw. Mijn zusje Leco werd pas later gevangen en toen we eindelijk weer samen waren, zijn we verhuisd naar een ander huis. De eerste dag hebben we in een bench doorgebracht maar al snel waren we het er met z’n allen over eens dat we meer ruimte nodig hadden. We mochten naar een kamer die helemaal was ingericht met alleen maar speelgoed en ligplekjes. Heeeerlijk!

’s Ochtends, nadat we het eten ophadden, werden we een in reismand gezet en mochten we mee naar beneden. Traplopen, dat was allemaal nog een beetje eng en die reismand vind ik nou ook helemaal niet erg om in te zitten. Over die trap gesproken, omdat we steeds groter werden en dus ook sterker, mochten we zelf de trap op en af. Toch is het een keertje met spelen misgegaan, toen ben ik van boven naar beneden gevallen. Daar ben ik enorm van geschrokken maar gelukkig viel de schade heel erg mee. En daarom blijf ik de trap op en af rennen, alsof er niets gebeurd is.

Ik vind het heerlijk om lekker te spelen, zoals ik al zei, er ligt genoeg en anders vind ik zelf wel iets. Balpennen, haar elastiekjes, noem maar op. Schoenen vind ik superleuk, die kun je de hele kamer doorschuiven!

Verder heb ik een schattige miauw, volgens mijn opvangmevrouw klink ik als een vogeltje als de poes des huizes binnen komt. Ik wil haar wel laten horen dat ik er ben maar probeer op gepaste afstand te blijven. Maar heel stiekem snuffel ik aan haar als ze het niet in de gaten heeft.

Ik laat die opvangmevrouw ook niet alleen naar het toilet gaan, ik ga gezellig mee en klim dan in haar nek, echt gezellig! Er zijn heel wat plekjes in huis om te slapen maar het liefst lig ik boven op haar en geef ik haar kopjes en likjes.

Nu mag ik op zoek naar een eigen huisje met bijbehorend personeel. Als je denkt, dat ik dit bij jou kan vinden, neem dan contact op zodat we elkaar kunnen ontmoeten.

Lotje wilt graag bij haar zusje Lara blijven. Zij worden dan ook samen geplaatst. 


Kan met katten: Ja
Kan met honden: Onbekend
Kan met grote kinderen: Ja
Kan met kleine kinderen: Ja
Moet naar buiten kunnen: Niet naar buiten

Wilt u meer info over deze poes? Mail ons dan nu!

U bent op zoek naar een katje en u vindt hier de kat van uw dromen? Kijk dan eens snel op u wilt een kat adopteren? Daarin wordt u uitgelegd hoe onze adoptieprocedure precies in zijn werk gaat, zodat u weet wat u van ons kunt verwachten!



Adoptie
Adoptieformulier kattenbemiddeling@zwerfkat.com
0031 (0) 6-27301673 (NL)
0032 (0) 475-749636 (B)
Steunen
Belgie
IBAN: BE11001382313048
BIC: GEBABEBB

Nederland
IBAN: NL29INGB0009480375
BIC: INGBNL2A

t.a.v. Zwerfkat in Nood II,
Postbus 58, 3630 Maasmechelen
Belgie



© VZW Zwerfkat in Nood II. Alle teksten, foto's en videomateriaal vallen onder het copyright van VZW Zwerfkat in Nood II.
Geen van deze teksten, foto's of video's mogen zonder schriftelijke toestemming gebruikt worden door derden.
ANBI Status
Provincie Limburg