Logo VZW Zwerfkat in Nood II

Baasje gezocht



U wilt een kat adopteren? Lees eerst de adoptieprocedure

Siemen Kater 9 jaar


Curriculum Vitae Siemen

Naam: Siemen (man)
Waar: Zwerfkat in Nood/ Villa Vagebond
Email: kattenbemiddeling@zwerfkat.com
Leeftijd: 6 jaar
Burgerlijke staat: zoiets vraag je niet.

Studies:
- Chefkok. Daar ben ik helaas voor gezakt. Ik gaf de klant altijd brokjes, omdat ik niet van die vleesblikjes hou. Daar krijg ik buikpijn van. Gordon heeft me buiten gezwierd. Belachelijk.
- Pluimenstokdiploma. Vrij ingewikkelde studie, waar ik cum laude voor geslaagd ben. Dat is echt het beste speelgoed van de eeuw, maar dit spel vereist wel behendigheid, goeie reflexen, snelheid en uithoudingsvermogen. Heb ik.
- Universitaire miauw diploma.

Ervaring:
- Kletsen. Ik heb altijd heel veel te vertellen en ik gebruik daar verschillende intonaties voor. Kwestie van elkaar begrijpen.
- Indrukwekkend kijken en een beetje nonchalant mijn spierbundels tonen tijdens het paraderen. Ben een grote jongen.
- Kneden en zwijmelend kijken. Ik had broodbakker moeten worden.

Waar ligt mijn kracht:
- Kopjes geven en achter je aanhuppelen. Daar moet je van houden, anders heb je een probleem.
- Op bed bij jou slapen. Hopelijk heb je een bed en slaap je niet in een mandje.
- Ik kan erg lachen met mezelf.
- Ik voel feilloos emoties van jou aan, dus wees maar lekker jezelf bij mij.

Aandachtspuntjes:
- Ik hou niet van voetbal, dus ik ren niet achter balletjes aan. Dat doe je zelf maar, ik zal je wel aanmoedigen!
- Ik heb een voedingsallergie en eet enkel Anallergenic van Royal Canin.
- Ik ben een gevoelige jongen (GEEN softie) en een druk gezin vind ik dan niet zo gezellig.

Waar ik naar verlang?
- Een huisje zonder soortgenoten, die zijn stom.
- Een bed
- Kei lieve mensen waar ik mee kan knuffelen, bankhangen en meer van die dingen, heb daar ENORME nood aan.

Voor onze lieve, zachtaardige jongen zoeken wij iemand die hem veel aandacht kan geven want daar hunkert hij zo naar. Een rustig persoon of gezin. Siemen is nogal stressgevoelig en dat slaat dan op zijn darmen, dus wordt hij niet geplaatst bij jonge kinderen of een druk gezin

Siemen mag enkel brokjes Anallergenic van Royal Canin eten, enkel droogvoer dus omwille van een voedselallergie.


Kan met katten: Nee
Kan met honden: Nee
Kan met grote kinderen: Ja
Kan met kleine kinderen: Nee
Moet naar buiten kunnen: Niet naar buiten

Wilt u meer info over deze poes? Mail ons dan nu!

U bent op zoek naar een katje en u vindt hier de kat van uw dromen? Kijk dan eens snel op u wilt een kat adopteren? Daarin wordt u uitgelegd hoe onze adoptieprocedure precies in zijn werk gaat, zodat u weet wat u van ons kunt verwachten!



Adoptie
Adoptieformulier kattenbemiddeling@zwerfkat.com
0031 (0) 6-27301673 (NL)
0032 (0) 475-749636 (B)
Steunen
Belgie
IBAN: BE11001382313048
BIC: GEBABEBB

Nederland
IBAN: NL29INGB0009480375
BIC: INGBNL2A

t.a.v. Zwerfkat in Nood II,
Postbus 58, 3630 Maasmechelen
Belgie



© VZW Zwerfkat in Nood II. Alle teksten, foto's en videomateriaal vallen onder het copyright van VZW Zwerfkat in Nood II.
Geen van deze teksten, foto's of video's mogen zonder schriftelijke toestemming gebruikt worden door derden.
ANBI Status
Provincie Limburg