Logo VZW Zwerfkat in Nood II

Baasje gezocht



U wilt een kat adopteren? Lees eerst de adoptieprocedure

Aischa Poes 6 jaar


Ik ben Aischa en ik  kom uit een leegstaand huis waar ik zwanger door mijn ex baasje ben achtergelaten.
Heb van mijn gastouders en in bijzonder mijn opvangmama geleerd dat er ook lieve mensen zijn en die je kan vertrouwen.
Ik moest ook heel snel leren mama te zijn en te wennen aan mijn 3 leuke kittens, waarbij ik de hulp kreeg van mijn opvangmama.Zij gaf me de tijd om vertrouwen te krijgen in de mensen en zo liet ik haar snel toe en mocht ze mijn kids oppakken en aaien.
Nu zei mijn  opvangmama ook wat haar mama zei jaren geleden tegen haar " Aischa  nu is het tijd om op eigen benen te staan "
Nu dat wil ik ook graag maar  geef me tijd zodat ik aan jullie kan wennen en jullie aan mij.
Geef mij liefde en aandacht dan geef ik die graag terug .
Mag ik op je bed liggen dan voel ik dat niet alleen ben.
Ik vind het top als je veel bij me bent want ik kan niet goed tegen eenzaamheid.
Van kleine kinderen hou ik niet echt , ik doe ze niets maar ga op de vlucht, ze zijn me te druk.
Stofzuigen hou ik niet van dus laat me maar gewoon mijn gang gaan als je moet stofzuigen ik kom wel terug als het weer rustig is.
Grote kinderen in huis...top lekker bij hun huiswerk helpen (lees pesten )
Katten mag maar moet niet hoor en een hondje kan ook. 
Hier hebben ze  een grijze roodstaart papegaai en dat is prima maar wel in de kooi laten want ze prikken me.
Oudere mensen en bv mensen met een beperking en daardoor veel thuis zijn daar hou ik het meeste van want die hebben extra veel tijd voor mij. Tijd die ik nodig heb om weer aan de nieuwe situatie te wennen.
Heb je geduld met me dan wordt ik de beste en liefste poes die je maar kan voorstellen 
Lekker tv kijken op schoot of  knuffelen wat dan ook.
Alleen buiten durf ik niet ben bang om weer alleen te zijn dus hou me lekker bij je binnen. 
Dus ben jij of zijn jullie mijn nieuwe familie die op zoek zijn naar mij ...
Zullen we vrienden voor het leven worden ?
 Liefs Aischa

Kan met katten: Ja
Kan met honden: Ja
Kan met grote kinderen: Ja
Kan met kleine kinderen: Nee
Moet naar buiten kunnen: Niet naar buiten

Wilt u meer info over deze poes? Mail ons dan nu!

U bent op zoek naar een katje en u vindt hier de kat van uw dromen? Kijk dan eens snel op u wilt een kat adopteren? Daarin wordt u uitgelegd hoe onze adoptieprocedure precies in zijn werk gaat, zodat u weet wat u van ons kunt verwachten!



Adoptie
Adoptieformulier kattenbemiddeling@zwerfkat.com
0031 (0) 6-27301673 (NL)
0032 (0) 475-749636 (B)
Steunen
Belgie
IBAN: BE11001382313048
BIC: GEBABEBB

Nederland
IBAN: NL29INGB0009480375
BIC: INGBNL2A

t.a.v. Zwerfkat in Nood II,
Postbus 58, 3630 Maasmechelen
Belgie



© VZW Zwerfkat in Nood II. Alle teksten, foto's en videomateriaal vallen onder het copyright van VZW Zwerfkat in Nood II.
Geen van deze teksten, foto's of video's mogen zonder schriftelijke toestemming gebruikt worden door derden.
ANBI Status
Provincie Limburg