Logo VZW Zwerfkat in Nood II

Baasje gezocht



U wilt een kat adopteren? Lees eerst de adoptieprocedure

Noah Kater 4 jaar


Hallo iedereen,
Mijn naam is Noah en ik wil jullie iets over mijzelf vertellen.
Ik ben een tijger katertje van 15 weekjes jong. Ze hebben mij en mijn 2 broertjes gevonden in een hooischuur samen met onze mama. Mama heeft heel goed voor ons gezorgd, maar op de plek waar wij zaten liepen ook paarden rond en men was bang dat ons wat zou gebeuren met al die grote dieren in de buurt. Ik was de rest van de wereld namelijk al een beetje aan het ontdekken maar had nog nooit een mens gezien.
Ineens waren ze daar, met eten maar ook met kooien waarin we zijn gevangen. Ik heb de eerste paar dagen in een bench gezeten en heb daar flink van me af gebeten. Wat een ontzettend enge wezens, die grote mensen. Daarna werden we opgehaald en gingen we in een auto naar een nieuwe bestemming. We werden in een kamer neergezet waar allemaal leuke dingen stonden: krabpalen, speelgoedmuisjes, ballen, mandjes en …. nog meer eten! De eerste dag werden we met rust gelaten, pas later hoorde ik dat de opvangmieauwa stiekem een camera had opgehangen… Kon ze ons goed in de gaten houden zonder dat wij daar last van hadden.
Als die mevrouw op de kamer kwam, blies ik zo hard als ik maar kon. Maar … die was helemaal niet onder de indruk van mij en ze bleef komen. Als ik aan het eten was, probeerde ze mij langzaam te aaien, dat vond ik maar niet. Maar ze bleef het doen. Ook bracht ze elke keer een stokje met veertjes eraan, dat was toch leuk. Eigenlijk gebeurde er elke keer dat ze kwam iets leuks! Na een tijd kwam ik erachter dat aaien eigenlijk heel erg lekker is. Zo lekker, dat ik er tegenwoordig naar mijn opvangmieouwma toe ren, ook als ze geen eten heeft. Hmmm, lekker die aaitjes, dan spin ik heel hard.
Trouwens, mama is ook gevangen en deze woont nu bij een lieve mevrouw die heel goed voor haar zorgt. Ze heeft haar naar de dokter gebracht en iets gedaan waardoor ik nu nooit meer broertjes of zusjes krijg. Mama is helemaal zwart, net als mijn 2 broertjes. Ik denk dat ik de genen van mijn papa heb … Misschien dat ik door mijn vachtje van ons alle drie het beste contact leg met de poes die in ons tijdelijke huis woont. Die heeft dezelfde kleuren als ik en we staan regelmatig neus aan neus.
En nu is het zover, ik mag op zoek naar mijn permanente huis.
Ik vind het spannend maar heb er enorm veel zin in, jij ook? Ben jij degene bij wie ik van de rest van mijn leven aaitjes kan komen halen??
 


Kan met katten: Ja
Kan met honden: Onbekend
Kan met grote kinderen: Ja
Kan met kleine kinderen: Onbekend
Moet naar buiten kunnen: Niet naar buiten

Wilt u meer info over deze poes? Mail ons dan nu!

U bent op zoek naar een katje en u vindt hier de kat van uw dromen? Kijk dan eens snel op u wilt een kat adopteren? Daarin wordt u uitgelegd hoe onze adoptieprocedure precies in zijn werk gaat, zodat u weet wat u van ons kunt verwachten!



Adoptie
Adoptieformulier kattenbemiddeling@zwerfkat.com
0031 (0) 6-27301673 (NL)
0032 (0) 475-749636 (B)
Steunen
Belgie
IBAN: BE11001382313048
BIC: GEBABEBB

Nederland
IBAN: NL29INGB0009480375
BIC: INGBNL2A

t.a.v. Zwerfkat in Nood II,
Postbus 58, 3630 Maasmechelen
Belgie



© VZW Zwerfkat in Nood II. Alle teksten, foto's en videomateriaal vallen onder het copyright van VZW Zwerfkat in Nood II.
Geen van deze teksten, foto's of video's mogen zonder schriftelijke toestemming gebruikt worden door derden.
ANBI Status
Provincie Limburg