Logo VZW Zwerfkat in Nood II

Baasje gezocht



U wilt een kat adopteren? Lees eerst de adoptieprocedure

Nero Kater 4 jaar


Het is tijd om mijn cv up-to-date te maken, want het is tijd voor mij om op zoek te gaan naar een huisje met een gouden mand.


Voornaam: Nero
Achternaam: de Kitten
Straatnaam: Logeerstraat 42
Woonplaats: Gouden mand
Geboortedatum: 14-10-2019
Geboorteplaats: Hooischuur
Haarkleur: Zwart met een paar witte haartjes op mijn bef
Nationaliteit: Belgisch
Geslacht: Man, maar kan geen nageslacht meer produceren
Opleiding: Ben nog elke dag aan het leren
Stage: Heb stage gelopen bij mijn opvanggezin en heb daar alle hieronder
genoemde cursussen gevolgd
Cursussen: Kattenbak poetsen
Voerbak leegeten
Spelen tot je erbij neervalt
Slapen
Stoppen met hissen, sissen, blazen en uithalen
Sociale vaardigheden
Spinnen
Vertrouw die wezens met armen en benen
Geniet van aaitjes
Van alle cursussen is een certificaat behaald waaruit blijkt dat ik ze niet alleen gevolgd heb, maar ook nog ben geslaagd voor de toetsen die ik daarvoor moest doen. Vooral de cursus ‘stoppen met hissen, sissen, blazen en uithalen” was een hele zware cursus, deze is nog moeilijker dan stoppen met roken en ik moest het doen zonder nicotine pleister! Het meest trots ben ik op het behalen van de cursus ‘sociale vaardigheden’. Daar ben ik echt heel druk mee bezig geweest en dit koste best wat tijd, maar …. ook hiervan heb ik het certificaat behaald!
Motivatie voor het vinden van een gouden mand:
Hoewel ik het erg naar mijn zin heb bij mijn tijdelijke opvangadres, lijkt het mij heerlijk om een huis te vinden dat mijn thuis zal gaan worden. Eentje waar ik heerlijk kan spelen, slapen en genieten van de aandacht die ik zal gaan krijgen. Het zou leuk zijn als er een speelkameraadje in mijn nieuwe thuis woont, een katje dat al heel zeker is van zichzelf, zodat ik nog meer kan leren. Ik heb veel te geven en weet zeker dat we het heel leuk gaan hebben.
Denk je na het lezen van mijn cv: dat is precies het katje dat ik zoek, neem dan contact op met de kattenbemiddeling. Uiteraard wil ik graag eens mondeling toelichten waarom ik op zoek ben naar die gouden mand en kijken of we een klik hebben voor een aanstelling voor minimaal 15 jaar...
 


Kan met katten: Ja
Kan met honden: Onbekend
Kan met grote kinderen: Ja
Kan met kleine kinderen: Onbekend
Moet naar buiten kunnen: Niet naar buiten

Wilt u meer info over deze poes? Mail ons dan nu!

U bent op zoek naar een katje en u vindt hier de kat van uw dromen? Kijk dan eens snel op u wilt een kat adopteren? Daarin wordt u uitgelegd hoe onze adoptieprocedure precies in zijn werk gaat, zodat u weet wat u van ons kunt verwachten!



Adoptie
Adoptieformulier kattenbemiddeling@zwerfkat.com
0031 (0) 6-27301673 (NL)
0032 (0) 475-749636 (B)
Steunen
Belgie
IBAN: BE11001382313048
BIC: GEBABEBB

Nederland
IBAN: NL29INGB0009480375
BIC: INGBNL2A

t.a.v. Zwerfkat in Nood II,
Postbus 58, 3630 Maasmechelen
Belgie



© VZW Zwerfkat in Nood II. Alle teksten, foto's en videomateriaal vallen onder het copyright van VZW Zwerfkat in Nood II.
Geen van deze teksten, foto's of video's mogen zonder schriftelijke toestemming gebruikt worden door derden.
ANBI Status
Provincie Limburg