Logo VZW Zwerfkat in Nood II

Baasje gezocht



U wilt een kat adopteren? Lees eerst de adoptieprocedure

Dotje Kater 4 jaar

>

Dotje, mijn prima ballerina… houd van rennen vliegen springen jagen spelen en weer door gaan… Behendig en sierlijk als een prima ballerina danst ze zo in haar mooie witte tutu door de woonkamer. Met grote elegantie en respect voor mijn eigendom draait ze zich uiterst voorzichtig rond mijn bloempotjes op de vensterbank om achter een vlieg aan te zitten of een goed plaatsje te zoeken van waar ze het ballet van de vallende blaadjes in de tuin kan observeren… Na al die inspanning is er tijd voor ontspanning. Liefst op een zacht plekje in jou buurt, waar ze dan na eerst de nodige stretch oefeningen te doen, zich elegant neerstrijkt om nieuwe energie op te doen. Ze houd van het leven, en van jou, zolang ze zelf het initiatief mag nemen. Heb jij een snoepje? Dan komt ze wel of een leuk hengeltje om mee te spelen… altijd voor te vinden. Samen een film kijken of wat puzzelen: vind ze heerlijk en dan komt ze lekker dichtbij je liggen, aaien en knuffelen dat vind ze nog te eng. Ze is nog jong, dus het vertrouwen kan nog groeien, Dotje is gewoon een schat om van te houden. Als je respect toont voor haar, naar haar voorstellingen kijkt, af en toe applaus geeft.. en iets lekkers, dan komt het zeker goed tussen jullie…


Kan met katten: Ja
Kan met honden: Onbekend
Kan met grote kinderen: Ja
Kan met kleine kinderen: Ja
Moet naar buiten kunnen: Niet naar buiten

Wilt u meer info over deze poes? Mail ons dan nu!

U bent op zoek naar een katje en u vindt hier de kat van uw dromen? Kijk dan eens snel op u wilt een kat adopteren? Daarin wordt u uitgelegd hoe onze adoptieprocedure precies in zijn werk gaat, zodat u weet wat u van ons kunt verwachten!



Adoptie
Adoptieformulier kattenbemiddeling@zwerfkat.com
0031 (0) 6-27301673 (NL)
0032 (0) 475-749636 (B)
Steunen
Belgie
IBAN: BE11001382313048
BIC: GEBABEBB

Nederland
IBAN: NL29INGB0009480375
BIC: INGBNL2A

t.a.v. Zwerfkat in Nood II,
Postbus 58, 3630 Maasmechelen
Belgie



© VZW Zwerfkat in Nood II. Alle teksten, foto's en videomateriaal vallen onder het copyright van VZW Zwerfkat in Nood II.
Geen van deze teksten, foto's of video's mogen zonder schriftelijke toestemming gebruikt worden door derden.
ANBI Status
Provincie Limburg