Logo VZW Zwerfkat in Nood II

Baasje gezocht



U wilt een kat adopteren? Lees eerst de adoptieprocedure

Hathi Poes 4 jaar


Mijn beurt om me voor te stellen! Leuk zeg, ik hou van mensen en ik hou van aandacht. Dus mezelf voorstellen doe ik graag!
Mijn naam is Hathi. Een beetje stoer voor een keurige dame als ik he. Komt doordat de mensen hier snel even keken, eerst mijn broer, een kater, toen ik, ook een kater…. Pffff zo stom! Ik snap het wel, mijn mooie lange haren verbergen wel eens wat, maar ik ben toch een meisje hoor!
Mijn broer en ik zijn gevonden langs een wei. Kan je je dat voorstellen? Klein, teer en zo een prachtige exemplaren gewoon alleen langs een wei? Gelukkig kwam er een lieve jongen langs die ons meteen veilig naar een gastgezin bracht. Daar stond al een zachte mand en een heerlijke fles klaar. Dat was beter! Die fles geef ik nog niet af, maar ik begin ook al netjes uit een bakje te eten hoor. Dat moet zegt mijn opvangmama, want binnenkort mag ik naar een eigen plekje met eigen bakjes en mandjes.
Nu paradeer hier een beetje rond, loop wat mooi te zijn… en wacht dus op jou. Mijn nieuwe mensen, mijn eigen thuis met mijn eigen voerbakjes en mandje.
Stiekem hoop ik dat mijn broertje mee mag, of mijn vriendinnetje Ikki. Maar als jij al een katje of hondje in huis hebt is het ook goed. Oja, en niet te veel weg, want ik wens wel nogal wat aandacht!
Nou, zie ik je snel dan?
Pootje van Hathi.
 


Kan met katten: Ja
Kan met honden: Onbekend
Kan met grote kinderen: Ja
Kan met kleine kinderen: Ja
Moet naar buiten kunnen: Niet naar buiten

Wilt u meer info over deze poes? Mail ons dan nu!

U bent op zoek naar een katje en u vindt hier de kat van uw dromen? Kijk dan eens snel op u wilt een kat adopteren? Daarin wordt u uitgelegd hoe onze adoptieprocedure precies in zijn werk gaat, zodat u weet wat u van ons kunt verwachten!



Adoptie
Adoptieformulier kattenbemiddeling@zwerfkat.com
0031 (0) 6-27301673 (NL)
0032 (0) 475-749636 (B)
Steunen
Belgie
IBAN: BE11001382313048
BIC: GEBABEBB

Nederland
IBAN: NL29INGB0009480375
BIC: INGBNL2A

t.a.v. Zwerfkat in Nood II,
Postbus 58, 3630 Maasmechelen
Belgie



© VZW Zwerfkat in Nood II. Alle teksten, foto's en videomateriaal vallen onder het copyright van VZW Zwerfkat in Nood II.
Geen van deze teksten, foto's of video's mogen zonder schriftelijke toestemming gebruikt worden door derden.
ANBI Status
Provincie Limburg