Logo VZW Zwerfkat in Nood II

Baasje gezocht



U wilt een kat adopteren? Lees eerst de adoptieprocedure

Mila Poes 5 jaar


Pieps , met Mila.
Ja ja, ik heb het al vaak gehoord. De meeste rosse katten zijn katers. Maar ik lig wel vaker dwars dus ik ben de uitzondering op de regel. Ik ben een mooie rosse POES.
 
Je zal me overal in het huis tegenkomen want ik ben graag waar jij bent. Voorlopig wel nog vanop een afstand. En als je je bekeken voelt, dan zal dat waarschijnlijk ook zo zijn. Ik begluur je vaak. Ik moet toch zien wat je allemaal doet. 
 
Andere katten vind ik wel leuk. Ik kan het namelijk goed vinden met Nalu die hier samen met mij in de opvang zit. We spelen samen, slapen samen,  ontdekken samen... En nu zoeken we een huisje samen. Samen staan we sterk en durven we net dat beetje meer.
 
Bij jullie, mensen, ben ik nog wat onzeker. Ik heb geen schrik van jullie, helemaal niet hoor. Maar ik weet nog niet goed of ik ervan moet genieten als je me aait of als ik een beetje verderop moet gaan liggen. Geef me nog heel even de tijd en ik denk dat ik dan niet meer zonder al die aaitjes kan.

Enkel samen te plaatsen met Nalu!


Kan met katten: Ja
Kan met honden: Nee
Kan met grote kinderen: Ja
Kan met kleine kinderen: Ja
Moet naar buiten kunnen: Niet naar buiten

Wilt u meer info over deze poes? Mail ons dan nu!

U bent op zoek naar een katje en u vindt hier de kat van uw dromen? Kijk dan eens snel op u wilt een kat adopteren? Daarin wordt u uitgelegd hoe onze adoptieprocedure precies in zijn werk gaat, zodat u weet wat u van ons kunt verwachten!



Adoptie
Adoptieformulier kattenbemiddeling@zwerfkat.com
0031 (0) 6-27301673 (NL)
0032 (0) 475-749636 (B)
Steunen
Belgie
IBAN: BE11001382313048
BIC: GEBABEBB

Nederland
IBAN: NL29INGB0009480375
BIC: INGBNL2A

t.a.v. Zwerfkat in Nood II,
Postbus 58, 3630 Maasmechelen
Belgie



© VZW Zwerfkat in Nood II. Alle teksten, foto's en videomateriaal vallen onder het copyright van VZW Zwerfkat in Nood II.
Geen van deze teksten, foto's of video's mogen zonder schriftelijke toestemming gebruikt worden door derden.
ANBI Status
Provincie Limburg