Logo VZW Zwerfkat in Nood II

Baasje gezocht



U wilt een kat adopteren? Lees eerst de adoptieprocedure

Mara Poes 7 jaar


Hoi, ik ben Mara!

Eind april beviel ik van 4 flinke kittens. Ze werden gevonden door mensen, maar wisten niet dat ik er nog was. Kan gebeuren.
Nu was ik niet zo'n fan van mensen, maar zonder mijn kittens? Dat is een no go, dus kom maar op met die vangkooi, ik loop er wel in!
Hopla, klusje geklaard, terug bij mijn baby's.
Mensen vond ik behoorlijk stom, maar de zorg voor mijn kroost was TE belangrijk! Lekker knus saampjes. Maar ook kinders worden groot en ik besefte dat die tweebeners zo slecht nog niet waren. Ik ben ze erg dankbaar dat ik geen gevaren van buitenaf meer hoefde te trotseren. Dat verdiende wel een catnipje.
Toen mijn kleintjes steeds zelfstandiger werden, kon ik me helemaal losgooien in nieuwe vriendschappen. Hier zijn namelijk nog volwassen katjes, echt suuuuperleuk!
En ach, een beetje ontdooien naar de mensen toe kon ook geen kwaad. Verdienden ze wel.
Nadat mijn kinders een huisje vonden, sloeg het noodlot echter toe: 1 van mijn overgebleven kindjes stierf aan een ernstig virus en ik werd ook ziek.
Gelukkig schoot mijn personeel meteen in actie en klauterde ik uit mijn diepste dal. Nou seg, dat gaf wel even een boost naar het mensenvolk hey! Wat zijn ze toch lief voor me geweest, en wat was ik verwend.
Ondertussen gaat het helemaal goed met me en woon ik nu tijdelijk in Villa Vagebond.
Mijn verzorgers en ik bouwen ook wat me-time momentjes in. Eerst laat ik hen wat kirren en zoete woordjes in mijn oortje fluisteren. Ik zal het eens opnemen, je lacht je rot ha!
Maar het heeft z'n effect, want dan sluiten mijn oogjes en laat ik zachte aaitjes toe. Vinden ze leuk, worden ze blij van, maar IK OOK! Maar stap voor stap, niet te snel.. we hebben alle tijd. Geef je mij de ruimte, dan durf ik ook meer.
Als jij lief bent en erg je best doet, dan worden wij ook vrienden. Want mijn vertrouwen in jullie wordt alleen maar groter. Fijn he.
Dus, wie gaat met mij de uitdaging aan? Ik wil wel, jij?
Handkusje Mara x

kattenbemiddeling@zwerfkat.com
www.zwerfkat.com/index.php?DocID=335#.WsUjgohuaM9


Kan met katten: Ja
Kan met honden: Onbekend
Kan met grote kinderen: Ja
Kan met kleine kinderen: Nee
Moet naar buiten kunnen: Niet naar buiten

Wilt u meer info over deze poes? Mail ons dan nu!

U bent op zoek naar een katje en u vindt hier de kat van uw dromen? Kijk dan eens snel op u wilt een kat adopteren? Daarin wordt u uitgelegd hoe onze adoptieprocedure precies in zijn werk gaat, zodat u weet wat u van ons kunt verwachten!



Adoptie
Adoptieformulier kattenbemiddeling@zwerfkat.com
0031 (0) 6-27301673 (NL)
0032 (0) 475-749636 (B)
Steunen
Belgie
IBAN: BE11001382313048
BIC: GEBABEBB

Nederland
IBAN: NL29INGB0009480375
BIC: INGBNL2A

t.a.v. Zwerfkat in Nood II,
Postbus 58, 3630 Maasmechelen
Belgie



© VZW Zwerfkat in Nood II. Alle teksten, foto's en videomateriaal vallen onder het copyright van VZW Zwerfkat in Nood II.
Geen van deze teksten, foto's of video's mogen zonder schriftelijke toestemming gebruikt worden door derden.
ANBI Status
Provincie Limburg