Logo VZW Zwerfkat in Nood II

Baasje gezocht



U wilt een kat adopteren? Lees eerst de adoptieprocedure

Vito Kater 5 jaar


Vito

Hallo lieve mensen, mag ik mij voorstellen: mijn naam is Vito (1 jaar oud)! Ik ben een zeer levendige, tikkeltje stoutmoedige, maar in de kern lieve, jonge kater met een fraai zwart glanzend vachtje, en ik ben op zoek naar een nieuw plekje waar ik de ruimte krijg om naar hartenlust te ravotten en rond te rennen.

Mijn opvanggezin heeft mij vernoemd naar de legendarische Don Vito Corleone, en eerlijk gezegd, een kleine kwajongen ben ik ook wel. Zo speel ik dag en nacht kat en muis; met een handschoen, of met je tenen. Als zwerfpoesje heb ik leren overleven in de wilde Vlaamse weides en ben ik altijd, maar dan ook altijd, op zoek naar eten. Mijn moeder heeft mij geleerd dat ik altijd eerst andermans bordje moet leegeten, alvorens ik iemands anders kaas van het brood eet. Je mag mij aaien, mits ik daar eten in ruil voor terug krijg. Kieskeurig ben ik daarbij overigens niet, vlees, vis of vegetarisch, alles verslind ik alsof mijn leven ervan af hangt. Hoewel ik mensen steeds meer vertrouw, met name die mij eten geven, en ik mijzelf zeker niet verstop, leid ik graag mijn eigen leventje. Aan mensen moet ik dus nog wat wennen, feline vriendjes heb ik daarentegen graag om mij heen. Ik heb mijn hele leven andere poezen om mij heen gehad, en ik vind het heerlijk om te rollebollen met mijn soortgenootjes. Als ik niet eet, slaap of op sokjes jaag kijk ik daarnaast graag tv, met name voetbal en natuurdocumentaires. Ik volg dan een wedstrijd lang de bal of ik kijk vol bewondering minutenlang naar mijn grote neven en nichtjes in het wild.

Kortom; ik ben een speels en onafhankelijk boefje, op zoek naar een nieuw tehuis waarin ik liefdevol word opgevangen, waar ik de ruimte krijg om te jagen, te groeien en te stoeien met andere poesjes. Een schootkat zal ik wel nooit worden, ik ben en blijf een geboren spring-in-het-veld. Veel aandacht heb ik niet nodig, eten wel. En 1 ding beloof ik: saai wordt het met mij nooit!


Kan met katten: Ja
Kan met honden: Onbekend
Kan met grote kinderen: Ja
Kan met kleine kinderen: Nee
Moet naar buiten kunnen: Niet naar buiten

Wilt u meer info over deze poes? Mail ons dan nu!

U bent op zoek naar een katje en u vindt hier de kat van uw dromen? Kijk dan eens snel op u wilt een kat adopteren? Daarin wordt u uitgelegd hoe onze adoptieprocedure precies in zijn werk gaat, zodat u weet wat u van ons kunt verwachten!



Adoptie
Adoptieformulier kattenbemiddeling@zwerfkat.com
0031 (0) 6-27301673 (NL)
0032 (0) 475-749636 (B)
Steunen
Belgie
IBAN: BE11001382313048
BIC: GEBABEBB

Nederland
IBAN: NL29INGB0009480375
BIC: INGBNL2A

t.a.v. Zwerfkat in Nood II,
Postbus 58, 3630 Maasmechelen
Belgie



© VZW Zwerfkat in Nood II. Alle teksten, foto's en videomateriaal vallen onder het copyright van VZW Zwerfkat in Nood II.
Geen van deze teksten, foto's of video's mogen zonder schriftelijke toestemming gebruikt worden door derden.
ANBI Status
Provincie Limburg