Logo VZW Zwerfkat in Nood II

Baasje gezocht



U wilt een kat adopteren? Lees eerst de adoptieprocedure

Erick Kater 9 jaar


Laat ik me even voorstellen.

Ik ben Erick, een zeer lieve kater met een klein rugzakje met daarin mijn verleden. Een verleden dat ik achter mij wil laten zodat ik weer met een nieuwe lei kan beginnen genieten. Ik hou van knuffelen maar ik moet je wel eerst beter leren kennen, maar als het klikt, dan heb je me voor 100 procent. Ik hou van lekker eten . Maar best niet teveel want dan heb ik problemen met mijn mooie figuur. Mijn witte vacht met zwarte plekken zie je niet overal en aangezien ik best wel ijdel ben mag je me gerust af en toe wat borstelen. Geef me aandacht en je krijgt het terug van mij. Ik ben op zoek naar een rustig plekje, liefst niet al te veel jong geweld voor mij maar een maatje op 4 pootjes om me gezelschap te houden is meer dan welkom. Dus voor een mooie ijdele kater vol met liefde moet je nu niet meer wachten. Pak je laptop en vul het adoptie formulier in zodat we keertje kunnen kennis maken .

Groet,  Erick


Kan met katten: Ja
Kan met honden: Ja
Kan met grote kinderen: Ja
Kan met kleine kinderen: Nee
Moet naar buiten kunnen: Niet naar buiten

Wilt u meer info over deze poes? Mail ons dan nu!

U bent op zoek naar een katje en u vindt hier de kat van uw dromen? Kijk dan eens snel op u wilt een kat adopteren? Daarin wordt u uitgelegd hoe onze adoptieprocedure precies in zijn werk gaat, zodat u weet wat u van ons kunt verwachten!



Adoptie
Adoptieformulier kattenbemiddeling@zwerfkat.com
0031 (0) 6-27301673 (NL)
0032 (0) 475-749636 (B)
Steunen
Belgie
IBAN: BE11001382313048
BIC: GEBABEBB

Nederland
IBAN: NL29INGB0009480375
BIC: INGBNL2A

t.a.v. Zwerfkat in Nood II,
Postbus 58, 3630 Maasmechelen
Belgie



© VZW Zwerfkat in Nood II. Alle teksten, foto's en videomateriaal vallen onder het copyright van VZW Zwerfkat in Nood II.
Geen van deze teksten, foto's of video's mogen zonder schriftelijke toestemming gebruikt worden door derden.
ANBI Status
Provincie Limburg